۱۳۹۳ دی ۱۲, جمعه

تحلیل سیاسی و بررسی یک فرضیه: سردار سعید منتظرالمهدی بی شرمانه در باره درگیری مسلحانه در ۳ استان دروغ می گوید

تحلیل سیاسی و بررسی یک فرضیه: سردار سعید منتظرالمهدی بی شرمانه در باره درگیری مسلحانه در ۳ استان دروغ می گوید

۱۱ دی اخبار روز
images
درگیری  های مسلحانه در ۳ استان  لرستان ، مرکزی و اصفهان برای رژیم بازی باخت باخت بود و هر سناریویی که برای آن بسازند باز نمی توانند ناتوانی نیروهای امنیتی را لاپوشانی کنند  و اقتدار پوشالی رژیم و امنیت دروغین حاکمیت داعشی شیعه جمهوری اسلامی به شدت آسیب دیده است و این عملیات دقیقا در قلب ایران صورت گرفت تا پیامی را به مردم برسانند که نترسید این رژیم پوشالی و ضربه پذیر است. کشته شدن سرهنگ محمد هاشمی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان نه یک حادثه اتفاقی بلکه احتمالا هدفمند و از پیش طراحی شده بوده است .
در این رابطه فرضیه های گوناگونی متصور است اما احتمال دارد بخشی از نیروهای ویژه امنیتی حاکمیت باشند که دیگر خود را با حاکمیت تعریف نمی کنند و حاکمیت را در مقابل خود می دانند همانطور که همین ریزش ها در لیبی , سوریه , رومانی زمان چائوشسکو و اتحاد جماهیر شوروی سابق روی داد و زمانی که یک حاکمیت شکست ایدئولوژیک درونی در آن رخ می دهد .
این درگیری های مسلحانه حداقل در ۳ نقطه رخ داده است و بعید نیست که تنها یک تیم عملیاتی نبوده باشند و احتمالا چند تیم عملیاتی بوده اند و برای همین نیروهای رژیم را سردرگم کرده بودند . ویژگی های این عملیات یا عملیات های مسلحانه در این ۳ استان بیشتر شبیه یک گروه یا گروه های کماندو ویزه چریکی بوده اند.بسیار آموزش دیده و دارای پشتیبانی لجیستیکی و اشراف اطلاعاتی درون حاکمیتی بوده اند.بنابراین جمع بندی اطلاعات از رسانه ها را می توان در ۳ نکته دسته بندی کرد
نکته اول: اخبار ضد و نقیض رژیم نشان از غافلگیر شدن رژیم دارد و آنچنان رسانه های محلی وابسته به حاکمیت شوکه شدند که دلیل آن گستردگی درگیری ها و شجاعت مهاجمان بوده است که نیروهای مهاجم بسیار آموزش دیده , مجهز , نترس و در حالت تهاجم و یورش به نیروهای امنیتی بوده اند و مقدار زیادی مهمات با خود داشته اند.مهاجمان لباس های محلی داشته اند.تعداد آنها نه ۳ یا ۴ نفر بلکه حداقل به تعداد سرنشینان ۳ ماشین بوده اند و یا اینکه یک تیم عملیاتی با ۳ ماشین بوده اند و تیم دیگری با یک ماشین با ۳ سرنشین و تیم دیگر با ۱ ماشین و با ۴ سرنشین بوده اند.حضور حداقل یک زن در رسانه های رژیم تائید شده است که از ماشین پیاده می شود با نیروهای امنیتی درگیر می شود و با پای پیاده فرار می کند.زمانی که از حلقه محاصره نیروهای امنیتی خارج می شوند ۳ نفر دوباره به محل درگیری برمی گردند که خود رسانه های رژیم تعجب کرده بودند( احتمال دارد که همان افرادی نبودند که از حلقه محاصره پلیس خارج شدند بلکه تیم چهارم عملیاتی دیگری بوده است ) به پای یکی از افسران امنیتی ۶ گلوله کلاشینکوف اصابت کرده است.اصابت ۶ گلوله به پای یک نفر نشان از حجم اتش سنگین مهاجمان دارد.
سردار سعید منتظرالمهدی , معاون اجتماعی نیروی انتظامی , در روز  ۱۰ دی ۱۳۹۳ در مصاحبه با تسنیم درباره درگیری مسلحانه در ۳ استان با انتقاد از انتشار اخبار و درج اطلاعات در رسانه ها با ابراز ناخرسندی از اطلاع‌رسانی زودهنگام برخی رسانه‌ها گفت: “اطلاع‌رسانی فرایندی است که از ظرافت‌های ویژه‌ای برخوردار است که شتابزدگی و اهمال این فرایند را دستخوش آسیب می‌کند و اطلاع‌رسانی زودهنگام و بی‌اساس را باعث متشنج شدن اذهان عمومی دانست و گفت: اطلاع‌رسانی زودهنگام باعث می‌شود تا ایمنی و اطمینان خاطر مردم دستخوش آسیب شود و بستری برای شایعات فراهم سازد. ”

جمع بندی نکته دوم : آتش زدن ماشین پلیس توسط یک گروه سارق صورت نمیگیرد.مقاومت نمی کنند. از حلقه محاصره خارج می شوند دوباره به محل برنمیگردند.نیروهای امنیتی را تعقیب نمی کنند.مهمات زیادی با خود به همراه ندارند .همزمان با ۳ ماشین سرقت نمی کنند. فورا از محل متواری می شوند نه اینکه در ۳ استان درگیر شوند. تلفات نیروهای امنیتی بسیار زیاد بوده است و جداقل۱۲ کشته و ده ها نفر زخمی بوده است .علت تلفات رژیم آن بوده است که بر اساس اخبار منتشره در روزهای اول احتمالا نیروهای مهاجم حداقل ۴ تیم عملیاتی داشته اند و چون درون حاکمیتی بوده اند از هر گونه تجمع و جابجایی و مقدار نیروی انتظامی مطلع بوده اند و رژیم برای همین در مراحل بعدی برای کنترل منطقه از اراک نیرو می آورد.

جمع بندی نکته سوم : مردم هیچگونه همکاری و دخالتی در دستگیری و صدمه زدن به این نیروهای درگیر با نیروهای نظامی و امنیتی ندارند و در واقع یه این وسیله کمک بسیار خوبی در موفقیت این گروه کردند( و دقیقا به همین دلیل فورا روز ۲ شنبه چند جنازه را تشیع می کنند که از احساسات مردم سو استفاده کنند و به نوعی ختم قائله را اعلام کرده باشند)  نکته دیگر آنکه در این سناریو بسیجی ها و حزب الهی ها کجا هستند؟! آیا ترسیده اند ؟! برادران گمنام امام زمان و امدادهای غیبی چرا به داد پاسداران و نیروهای انتظامی مزدور امام زمان نرسیدند؟!
اینطور که معلوم است مردم نوعی همکاری غیرمستقیم با نیروهای درگیر مهاجم با سربان امام زمان خامنه ای داشته اند.
سردار سعید منتظرالمهدی , معاون اجتماعی نیروی انتظامی , در روز  ۱۰ دی ۱۳۹۳ در مصاحبه با تسنیم درباره درگیری مسلحانه در ۳ استان گفت: “هیچگونه سرقتی  توسط این افراد در الیگودرز و گلپایگان صورت نگرفته بود.
از اول هم مردم و افکار عمومی معتقد بودند که این سرقت نیست ولی رژیم با توجه به سناریوهای تکراری در چنین مواردی که فقط یا اراذل و اوباش هستند یا اشرار و هر گونه درگیری مسلحانه بجز سیستان و بلوچستان با طرح سناریو تکراری سرقت و اینکه اشرار و سارق هستند و انگیزه سیاسی پشت سرآن نیست تلاش در انحراف افکار عمومی می نماید در صورتی که پول های موجود در بانکها سرمایه ملی محسوب می شوند و به مردم تعلق دارد و اگر مصادره انفلابی نشوند یا خرج سرکوب مردم می شود و یا مانند خاوری ها دزیده و  یا توسط آقا زاده های مفت خور  به خارج از کشور منتقل می شود یا خرج تروریسم دولتی جمهوری داعشی شیعه می شود و ثروت کشور را همچنان به گروه های تروریستی در عراق و لبنان و سوریه و یمن و …….. خواهند داد که در نتیجه به نان خالی سر سفره مردم هم رحم نکردند و زمانی نه چندان دور اسکناس ۱۰۰۰ تومانی بزرگترین و با ارزشترین اسکناس کشور بود که تازه در اختیار هر کسی هم نبود ولی اینک بهای یک نان ارزش آن اسکناس را پیدا کرده است. اصولا یکی از راه های ضربه زدن به حاکمیت همین مصادره پول بانکها در جهت مبارزه با خود رژیم می باشد.
سردار سعید منتظرالمهدی بی شرمانه در باره درگیری مسلحانه در ۳ استان دروغ می گوید و کسی دستگیر نشده است و تمامی ادعاهایش در مصاحبه با تسنیم دروغ و شارلاتانیسم می باشد
” سردار سعید منتظرالمهدی با اعلام خبر دستگیری یکی از عاملان حادثه خونین و گلپایگان اظهار داشت: این فرد توسط عوامل استان مرکزی دستگیر شد.
وی با ابراز ناخرسندی از اطلاع‌رسانی زودهنگام برخی رسانه‌ها گفت: هیچگونه سرقتی توسط این افراد در الیگودرز و گلپایگان صورت نگرفته بود.
سردار سعید منتطرالمهدی ادامه داد: اطلاع‌رسانی فرایندی است که از ظرافت‌های ویژه‌ای برخوردار است که شتابزدگی و اهمال این فرایند را دستخوش آسیب می‌کند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی اطلاع‌رسانی زودهنگام و بی‌اساس را باعث متشنج شدن اذهان عمومی دانست و گفت: اطلاع‌رسانی زودهنگام باعث می‌شود تا ایمنی و اطمینان خاطر مردم دستخوش آسیب شود و بستری برای شایعات فراهم سازد.
وی در پایان از اطلاع‌رسانی بیشتر در خصوص این پرونده در آینده نزدیک خبر داد.”
————————————————————————————————————————————————–
به باور من حادثه مشهد اگر البته این خبر سانسور شده حاکمیتی تا حدی درست باشد ارتباطی به درگیری مسلحانه در ۳ استان لرستان و مرکزی و اصفهان ندارد یعنی از یک جنس نیستند و یک احتمالی که می دهم آنست که برای تحت الشعاع قرار دادن درگیری مسلحانه در ۳ استان ایجاد شده است یا اساسا مستقل است و شباهتی با آن ۳ استان ندارد مگر آنکه واقعیت مشهد چیز دیگری باشد که به ۳ استان ارتباطی داشته باشد.
به هر حال این خبر حائز اهمیت است ولی اگر این اخبار ادامه پیدا کند حاکمیت مانند اسیدپاشی دستور سانسور کامل اخبار بعدی را خواهد داد

هیچ نظری موجود نیست: