۱۳۹۴ مهر ۲۱, سه‌شنبه

«کاسه صبر مردم» و همه جمعیتی که در ساری به استقبال روحانی آمد

«کاسه صبر مردم» و همه جمعیتی که در ساری به استقبال روحانی آمد


«کاسه صبر مردم» و همه جمعیتی که در ساری به استقبال روحانی آمد
عکس‌های منتشرشده از سفر حسن روحانی به استان مازندران، نشان می‌دهد که این سفر با استقبال بسیار سرد مردم روبه‌رو شده است. مساله‌ای که حکایت از «لبریز شدن کاسه صبر مردم» از فشارها و تنگناهای موجود در کشور دارد.


«حسن روحانی در سفر امروز خود به شهر ساری مرکز استان مازندران با استقبال بسیار سرد مردمی روبرو شد. افزایش مشکلات معیشتی مردم در طول دو سال دولت یازدهم به خصوص رکود بی‌سابقه‌ی موجود، نارضایتی بخش عمده‌ی مردم را در پی داشته است تا آنجا که حتی ۴ وزیر دولت نیز مهر سکوت را شکسته و به انتقاد از بی‌توجهی دولت به مسئله‌ی رکود پرداختند و به روحانی هشدار دادند که اگر تصمیم عاجلی برای اصلاح سیاست‌های غلط دولت نگیرد به زودی شاهد تبدیل رکود به بحران خواهیم بود.
کارشناسان اقتصادی معتقدند تمرکز بیش از حد دولت به مذاکرات هسته‌ای در دو سال گذشته و گره زدن تمام مشکلات به ثمربخش بودن آن سبب بی‌توجهی و نادیده گرفتن سایر بخش‌های کشور به خصوص بخش اقتصاد شده و همین امر بی‌برنامگی دولت در اقتصاد را تشدید کرده است. این در حالی است که پس از امضای عهدنامه‌ی وین موسوم به برجام، برخی از اعضای دولت سخن از عدم تاثیرگذاری آن بر بهبود معشیت رانده و مردم را به کاهش توقع خود از برجام تشویق می‌کنند. از سوی دیگر مطابق متن برجام و قطعنامه‌ی ۲۲۳۱ شورای امنیت، تحریم‌های اصلی علیه کشورمان همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند و صرفا بخش کوچکی از تحریم‌ها به طور موقت متوقف خواهند شد.
به هرحال، به نظر می‌رسد ناتوانی دولت در حل مشکلات معیشتی مردم، به تدریج کاسه صبر آنان را لبریز می‌کند.»
صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز در بخش‌های خبری گوناگون، گزارش‌هایی سربسته همراه با ویدئوهای نمای بسته از سفر استانی حسن روحانی به استان مازندران منتشر کرده است.

عکس‌های بیش‌تری از «استقبال پرشور» و معنادار مردم از حسن روحانی در ساری را در زیر می‌بینید؛ منبع: شبکه‌های اجتماعی:


هیچ نظری موجود نیست: