۱۳۹۱ شهریور ۲۲, چهارشنبه

: سايت بازتاب :اقامت اعضای خانواده حسين شريعتمداري،نماينده رهبری مدير مسئول کيهان در اروپا و آمريکا

1شهريور : سايت بازتاب :اقامت اعضای خانواده حسين شريعتمداري،نماينده رهبری مدير مسئول کيهان در اروپا و آمريکا
سايت بازتاب در واکنش به مطالب روزنامه کيهان درباره اين سايت خبر داد که اعضای خانواده حسين شريعتمداري،نماينده رهبری در روزنامه کيهان در اروپا و آمريکا اقامت دارند.

اين سايت در مطلب خود خطاب به حسين شريعتمداري،مدير مسئول روزنامه کيهان خاطرنشان کرده است:اعضای سايت بازتاب، نه تنها هيچ ارتباطی با بيگانگان ندارند، بلکه اساسا پايشان به کشورهای اروپايی و آمريکايی که برخی اعضای خانواده شما چند سالی است در آنجا با پول بيت المال رحل اقامت افکنده اند، نرسيده است.

در ادامه مطلب اين سايت خطاب به نماينده رهبری در روزنامه کيهان آمده است:اگر تنها نگاهی به پرونده جنابعالی و برخی همکارانتان بيندازيم، فارغ از رانت خواری و روابط آلوده، بوی تعفن ناشی از اين همه دروغگويي، افترا، توهين و پرده دری که از قبيح ترين گناهان می باشد و متاسفانه شما و برخی همکارانتان هزاران بار مرتکب اين معاصی شده ايد، روان را می آزارد.

متن پاسخ بازتاب به شريعتمداری

" و عباد الرحمن الذين يمشون علی الارض هونا؛ و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما



جناب آقای حسين شريعتمداری
سلام عليکم



در روزنامه امروز کيهان، جنابعالی و برخی همکاران پاکدستتان! برای چندمين بار اقدام به فحاشی و اهانت های مکرر به سايت بازتاب و دوستان فعال در اين رسانه کردند.



هرچند بنای سايت «بازتاب»، تاکنون بر عدم ورود به حوزه شخصی افراد و صرفا پرداختن به عملکرد آنها در حوزه عمومی بوده است، اما اصرار شما بر اتهام زنی و دروغگويی به مجموعه سايت بازتاب و روزنامه نگاران شريفی که در آن بدون چشم داشت مادي، بيشترين فشارهای مالي، قضايی و امنيتی را تحمل می کنند، موجب شد تا چند سطری درباره اين اتهامات توضيح دهيم:



شما در مطلب امروز خود سايت بازتاب را به حق العمل کاري، جعل خبر، سابقه طولانی در تحريف و شانتاژ و منفی بافی عليه نظام به نيابت از محافل فتنه گر، وقاحت، سايت ضدامنيتی و فتنه گر متهم کرده و دست اندرکاران بازتاب را آلوده خطاب کرده ايد و درخاتمه نوشته ايد: اين شبکه دارای بده بستان کاملا روشنی با رسانه های ضد انقلاب و فتنه گر نظير بالاترين، راديو فردا، کلمه، جرس و... می باشد.

جناب شريعتمداري، اولا بايد صراحتا اظهار کنيم که دست اندرکاران بازتاب متفاوت با جنابعالی و تعدادی از همکاران شما، خوشبختانه منزه و بری از آلودگی های اخلاقی و مالی هستند، و به گواهی چندين مرتبه رسيدگی دقيق و شخم زدن زندگی شخصي، فعاليتهای اقتصادی و ارتباطات داخل و خارج از کشور اعضای سايت بازتاب توسط دستگاه های امنيتي، هيچ گونه موضوع پنهان و باعث شرمندگی در پرونده همکاران سايت بازتاب وجود ندارد، اما اگر تنها نگاهی به پرونده جنابعالی و برخی همکارانتان بيندازيم، فارغ از رانت خواری و روابط آلوده، بوی تعفن ناشی از اين همه دروغگويي، افترا، توهين و پرده دری که از قبيح ترين گناهان می باشد و متاسفانه شما و برخی همکارانتان هزاران بار مرتکب اين معاصی شده ايد، روان را می آزارد.

برادر حسين!

اعضای سايت بازتاب، نه تنها هيچ ارتباطی با بيگانگان ندارند، بلکه اساسا پايشان به کشورهای اروپايی و آمريکايی که برخی اعضای خانواده شما چند سالی است در آنجا با پول بيت المال رحل اقامت افکنده اند، نرسيده است.



برادر حسين!

اگر شما به واسطه مدت کوتاهی که در جوانی در زندان ساواک بوده ايد، ثلث قرن است بر سر سفره انقلاب نشسته ايد و به خصوص در هفت سال اخير با همکارانتان نهايت استفاده از فرصت را کرده و از پست و پول اشباع شده ايد، همکاران سايت بازتاب چه در دولت سازندگی در مطبوعات، چه در دولت اصلاحات در سايت بازتاب نخست و چه در دولت های نهم و دهم در سايت آينده نيوز و بازتاب امروز منتقد قدرت و دولت بوده اند و اگر قرار بود مانند شما سهم خود و خانواده شان را از قدرت بگيرند، طور ديگری عمل می کردند.

جناب شريعتمداری!

سايت بازتاب قوانينی دارد که از جمله آنها عدم ورود به حوزه شخصی افراد است و بدين خاطر نمی توانيم مانند شما عمل کنيم، اما اگر ذره ای اعتقاد به روز جزا و يوم تبلی السرائر در شما باقی مانده است، بترسيد از آن روز که نيمه پنهان شما بر ملا شود و ديگر مصونيتهای قضايی و امنيتی برای شما فايده ای نداشته باشد.



والسلام علی من اتبع الهدی

هیچ نظری موجود نیست: