۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

افشاگري زندانيان بند 350 اوين در رابطه با جاسوس اطلاعات


افشاگري زندانيان بند 350 اوين در رابطه با جاسوس اطلاعات

افشاگري زندانيان بند 350 اوين در رابطه با جاسوس اطلاعات در بين زندانيان بنام شاهين دزفولي
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 29 ارديبهشت 93: شاهين دزفولي، يكي از عوامل وزارت اطلاعات و افشاء كننده گروه نيويورك به امريكا را بهتر بشناسيد. وي يكي از مهره ههاي وزارت اطلاعات ميباشد كه هم اكنون در بند 350 اوين محبوس و البته مشغول به جاسوسي بر عليه زندانيان مقاوم است.
شاهين دزفولي از عاملین درگیری در 9دی سال1392 در داخل بند 350 اوين بود.
اوگزارشی بر علیه زندانیان سیاسی در همان زمان تهیه و تحویل وزارت اطلاعات داده بود، كه منجر به پرونده سازي بر عليه تعدادي از زندانيان سياسي گرديد.
وي با بازجو عباسی در اوين ارتباط نزدیک دارد و وقتی عباسی به بند 350 می آید با اين جاسوسش، ساعت ها گفتگو كرده و وضعيت تك به تك زندانيان را جهت پرونده سازي هاي مجدد، از وي سوال ميكند.
او به همراه تعدادي ديگر از نزديكان به اطلاعات كه هم اكنون در بند 350 اوين مشغول جاسوسي بر عليه زندانيان و راه اندازي خط و خطوط و برنامه هاي حكومتي در داخل زندان هستند، جزء منفور ترین اشخاص در بند 350 محسوب ميشوند و زندانيان مقاوم و مبارز هرگونه مصاحبت و يا ارتباط با آنان را بايكوت نموده اند
در اين افشا گري فعلا روي سوابق خيانتبار اين مهره اطلاعاتي حكومتي ميپردازيم.
شاهين دزفولي يكي از نزديكان احمدي نژاد است كه هم اكنون نيز در بند 350 زندان اوين محبوس است.
وي بدليل افشاء و لو دادن پروژه و بازي هاي جناحهاي مختلف درون رژيم براي اغفال و نزديكي به غرب و بطور خاص امريكا، براي باصطلاح خط مدره نمايي، توسط وزارت اطلاعات بازداشت و مجبور به بازخريد اجباري و نهايتا 5 سال زندان محكوم گرديده است. او بعنوان عامل وزارت اطلاعات در ارگانهاي مختلف مشغول كار بوده و از وضعيت دانشجويان، دانشگاهها و استاتيد نيز گزارشات اطلاعاتي تهيه ميكرده است.
اين عامل وزارت اطلاعات بدليل افشاء خط و خطوط باند معروف به” نيويورك” كه توسط رفسنجاني و روحاني تشكيل شده بوده و اين باند نقش بازي با امريكا و غرب را داشته است،مورد غضب كليت حكومت و وزارت اطلاعات قرار گرفته و بدليل ملاقاتش با مأموران امريكايي در ايروان و قرار دادن اطلاعات اين گروه در اختيار امريكا، پس از برگشت از ايروان دستگير گرديده است.
شاهين دزفولي استخدام وزارت اطلاعات در 1369 تا 1389
دزفولي از سال 1382 تا 1387 مسئول پرونده براندازي نرم بوده كه در همين رابطه سال 1387 هاله اسفندياري، كيان تاجبخش و رامين جهانبگلو بازداشت شدند.
دزفولي ميگويد، هاله اسفندياري يك سال پس از آزادي و بازگشت به امريكا كتاب قطوري با عنوان my prison my home نوشت كه از من با نام مستعار خودم” جمالي” ياد كرده است .
شاهين دزفولي از طريق دنبال كردن اين پروژه به گروهي موسوم به باند نيويورك رسيده و به واسطه پيگيري اين موضوع با حساسيت مقامات بالاتر مواجه ميشود و در خرداد ماه 1389 توسط دادگاه تخلفات اداري با 19 سال و 9 ماه سابقه به بازخريد اجباري محكوم ميشود.
وي ميگويد از هواداران محمود احمد نژاد و از مخالفان سرسخت هاشمي رفسنجاني و حسن روحاني هستم و بر همين اساس به فعاليت هاي خود جهت داده ام كه موارد آن به شرح زير ميباشد.
1- راه اندازي ستاد انتخابات نسل سومي هاي احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري 1388 در كرمانشاه
2- راه اندازي و مديريت سايت اينترنتي آنتي هاشمي كه اكنون در حالت آنلاين است.
3- عضويت در شوراي مشاوران جوان رياست جمهوري محمود احمدي نژاد سال 1390
او ميگويد، بهترين كتاب كه نقطه عطفي در ديدگاه فكري اش پديد آورده كتاب ”توسعه و تضاد” نوشته دكتر فرامرز رفيع پور، استاد جامعه شناسي دانشگاه بهشتي است.
وي در تاريخ 17 تيرماه 1391 توسط وزارت اطلاعات دستگير شد و در اسفند 1391 در شعبه 15 دادگاه انقلاب به اتهام جاسوسي براي امريكا به 10 سال حبس محكوم و در همان حكم با استناد و به تبصره 25 ( حسن سوابق) اين حكم به 5 سال كاهش يافت و در تجديد نظر عيناً تأييد شد.
او گفته است در جلسه دادگاه به عنوان دفاع از عملكرد خود به منظور اجراي بند (م) وصيت نامه خميني ابتدا در خصوص باند نيويورك به مسئولان اطلاع دادم، اما وقتي نتيجه اي نگرفتم به عنوان اقدام انقلابي طبق تاكتيك ” سوژه اي را كه نميتواني بزني، ” بسوزان”! با ارائه اسنادي به امريكايي ها دال بر كنترل اطلاعاتي سرويس ايران بر روي باند نيويورك در جهت سوزانيدن اين باند اقدام كردم، تا امريكايي ها به آنها بي اعتماد شوند. امريكايي ها در ايروان پس از دريافت اسناد به وي پيشنهاد پناهندگي ميدهند،اما او نمي پذيرد و به تهران باز ميگردد
وي كارشناس ارشد علوم سياسي از دانشگاه آزاد واحد تهران مركز است به گفته خودش پايان نامه وي در مقطع كارشناسي ارشد، سال 1388، با عنوان كالبد شكافي استراتژي هاي اپوزسيون هاي نظام جمهوري اسلامي از منظر ” امنيت ملي” كه با راهنمايي احمد بخشايش نماينده كنوني اردستان انجام شده است.
او گفته است،بعنوان مدرس علوم سياسي ” در مجمع تحليل و بررسي سياسي بسيج” مجمعي براي تربيت هاديان سياسي سپاه و بسيج، بوده است و در اين دوره يكبار بعنوان مدرس نمونه برگزيده شده و از دست حيدر مصلحي نماينده وقت ولي فقيه در نيروهاي مقاومت بسيج لوح تقدير دريافت كرده است. تدريس وي دراين مجمع از 1380 تا 1384 بود
او ميگويد مدرس جريان شناسي سياسي در گارگاههاي آموزشي حراست ها از سال 1381 تا 1387 بوده است.
و همچنين گفته است كه به تدريس دروس عمومي انقلاب اسلامي و ريشه هاي آن و وصاياي امام در دانشگاههاي علوم پزشكي بهشتي، تربيت معلم، رجايي، امام باقر ( ع) ، علوم پزشكي سنندج، دانشگاه آزاد اسلامي واحدهاي تهران مركز، تهران جنوب ، كرج، گرمسار، كرمانشاه، سنندج به صورت حق التدريس و مدرس مدعو در 1381 تا 1391 انجام وظيفه كرده.او همچنين عامل وزارت در دانشگاه ها بوده و بر عليه دانشجويان و اساتيد گزارش تهيه ميكرده است.
و اما آخر و عاقبت عناصر وزارت اطلاعات !
وزارت اطلاعات به عامل خود كه در واقع افشاء كننده خط و خطوط كلي نظام با غرب و بازيهاي چند جانبه جناحهاي مختلف حكومت ، براي اغفال غرب بوده است، رحم نكرده و هم اكنون وي در زندان در حال گذران دوران محكوميتش ميباشد.البته معلوم نيست كه نهايتاً حال و روز اين عامل وزارت اطلاعات نهايتاً به كجا بيانجامد، شايد كه وي نيز مانند سلف خود،” سعيد امامي” كه خامنه اي وي را ”سعيد جان” خطاب ميكرد و از سوگولي هايش بود، نهايتا وي را آرسنيك بخورانند! و خودكشي اش كنند!!!



منبع: كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 

هیچ نظری موجود نیست: