۱۳۹۳ دی ۵, جمعه

تحلیل گران و استراتژیست هایی هم با قاطعیت معتقد بودند که اگر نفت ایران تحریم شود قیمت نفت در دنیا به بالای بشکه ای 200 دلار می رسد.

پیش بینی برعکس وزیر نفت احمدی نژاد + عکس 



به گزارش انصاف نیوز، علی اکرمی در فیسبوک با به اشتراک گذاشتن جلد یکی از شماره های چند سال پیش هفته نامه ی آسمان که با سردار رستم قاسمی، آخرین وزیر نفت احمدی نژاد مصاحبه ای داشته، نوشت:
«
تحلیل گران و استراتژیست هایی هم با قاطعیت معتقد بودند که اگر نفت ایران تحریم شود قیمت نفت در دنیا به بالای بشکه ای 200 دلار می رسد.

نفت ایران تحریم شد و قیمت جهانی هم نه تنها افزایش نیافت بلکه به نصف هم کاهش یافت.

و هنوز امثال این تحلیلگران تحلیل می کنند و مملکت را با تحلیل هایشان اداره می کنند.


*************************************************************************************

رییس انصارحزب الله تبریز: ما خواستار بازگشت احمدی نژاد هستیم! 


رییس انصارحزب الله تبریز تصریح کرد: مردم خواستار بازگشت احمدی‌نژاد هستند. شما در شهرها و روستاها که بروید این مطالبه را به راحتی می توانید ببینید، چون مردم دریافتند دولت اعتدال فقط تاکنون شعار داده و درعمل نتوانسته است برای ملت قدمی بردارد.

به گزارش سحام، روح الله بجانی رییس انصار حزب الله تبریز درگفت وگوی با یک وب‌سایت‌های اصول‌گرا مدعی شد: ما جهاد کردیم، انتظارنداریم کسی هم از ما تشکر کند. این تکلیف ما بود و درمقابل خدا بهتر به آینده عالم است. بگذارید این چند صباحی لیبرال‌ها و تجدید نظرطلب‌ها و اصلاح طلبان بچرند. به وقتش حزب الله بساط لیبرال‌ها و فتنه گران را برای همیشه از کشور جمع خواهد کرد.

وی در مورد احمدی نژاد و مباحث مطرح شده درباره بازگشت وی ادامه داد: برای ما انقلاب مهم است، ولایت فقیه مهم است، ما از احمدی نژادی حمایت می کنیم که سرباز و فدایی ولایت باشد.

رییس انصار حزب الله تبریز ادعا کرد: مردم خواستار بازگشت احمدی نژاد هستند. شما در شهرها و روستاها که بروید این مطالبه را به راحتی می‌توانید ببینید، چون مردم دریافتند دولت اعتدال فقط تاکنون شعار داده و درعمل نتوانسته است برای ملت قدمی بردارد.

روح الله بجانی می‌گوید: حزب الله مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است، هر فردی دراین مسیر گام بردارد مورد حمایت نیروهای انقلابی و ارزشی خواهد بود.

وی ادعا کرد: ما احمدی نژاد را فردی انقلابی ، ساده زیست و دلسوز انقلاب و نظام می دانیم و باید فضایی ایجاد شود تا ملت و نظام از ظرفیت های وی به خوبی استفاده نماید.

گفتنی‌است روح الله بجانی در سال ۱۳۸۸ رئیس ستاد حمایت از محمود احمدی نژاد در تبریز بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: