۱۳۹۴ تیر ۱۸, پنجشنبه


خواننده رپ اسلام‌گرای آلمانی در جنایت‌های "دولت اسلامی" دست دارد

دنیس کاسپرت، خواننده رپ آلمانی، یکی از مشهورترین اعضای گروه تروریستی "دولت اسلامی" است. ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد او در انجام جنایاتی سنگین، از جمله در بریدن سر مخالفان "دولت اسلامی" شرکت کرده است.
عکس دنیس کاسپرت در توییتر
عکس دنیس کاسپرت در توییتر
گروه تروریستی "دولت اسلامی" (داعش سابق) حین تصرفات خود در سوریه و عراق با خشونت و بیرحمی تمام پیش می‌رود. شهروندان آلمانی‌ای نیز که به عنوان "جهادگر" به صف شبه‌نظامیان "دولت اسلامی" پیوسته‌اند از دست زدن به جنایات سنگین ابا ندارند.
به گزارش "اشپیگل آنلاین"، امروز سه‌شنبه (۴ نوامبر / ۱۳ آبان) ویدئویی در اینترنت انتشار یافته که نشان می‌دهد دنیس کاسپرت (Denis Cuspert)، شهروند آلمانی اهل برلین نیز در بریدن سر مخالفان "دولت اسلامی" در سوریه شرکت کرده است.
این ویدئو را مخالفان "دولت اسلامی" در ولایت "دیرالزور" سوریه منتشر کرده‌‌اند. از قرار معلوم این ویدئو جزو ویدئوهایی است که خود شبه‌نظامیان "دولت اسلامی" تهیه کرده ‌اما تا کنون منتشر نکرده‌اند.
در این ویدئو می‌توان مشاهده کرد که تروریست‌ها چندین مرد بی‌دفاع را در منطقه‌ای بیابانی از نزدیک به ضرب گلوله می‌کشند یا سر از بدن‌شان جدا می‌کنند.
کاسپرت در این ویدئو می‌گوید که این مردان به دلیل اینکه علیه "دولت اسلامی" جنگیده‌اند، اعدام شده‌اند. در این ویدئو روشن نیست که آیا خود کاسپرت هم در کشتن این مردان شرکت داشته یا نه، اما به هر جهت او در کنار اجساد بدون سر ژست می‌گیرد.
سازمان‌های اطلاعاتی کاسپرت را تروریستی پرنفوذ می‌دانند
یکی از تروریست‌های "دولت اسلامی" که در در ویدئو کنار کاسپرت ایستاده است توضیح می‌دهد که کشته‌شدگان از اعضای قبیله "شعیطات" بوده‌اند. چند صد نفر از اعضای این قبیله که در دره فرات در سوریه در نزدیکی مرز عراق زندگی می‌کنند، در ماه اوت گذشته علیه "دولت اسلامی" قیام کردند. تروریست‌های "دولت اسلامی" این قیام را به شدت سرکوب کردند و صدها نفر از اعضای قبیله "شعیطات" را به قتل رساندند. گویا ویدئوی مزبور در همین دوره ضبط شده و لباس‌های تابستانی تروریست‌ها تاییدکننده‌ی این گمان است.
کاسپرت حتی به طور غیرمستقیم انجام چنین اعمالی را از قبل اعلام کرده بود. ویدئوی دیگری که در تابستان گذشته در اینترنت منتشر شد او و یک آلمانی "جهادگرای" دیگر را در یک اتومبیل نشان می‌دهد. همراه کاسپرت در این ویدئو می‌گوید: «ما مدتهاست آرزو می‌کنیم کسی را بکشیم، کسی را با چاقوی کند سر ببریم.» و کاسپرت می‌خندد.
#
دنیس کاسپرت ۳۹ ساله و اهل برلین است. دنیس که از مادری آلمانی و پدری غنایی زاده شده، مدتی جزو رپرهای نام‌آشنای آلمان بود و با نام مستعار "دزو دوگ" (Deso Dogg) به انتشار آلبوم و اجرای کنسرت می‌پرداخت.
ترانه‌های او بیش از هر چیز در ستایش اتومبیل‌های پرسرعت، مواد مخدر و زنان خوش‌ظاهر بودند. او بارها به دلیل اعمال خشونت، باج‌گیری و مصرف مواد مخدر به زندان افتاد. او در مجموع ۹ سال از عمر خود را در زندان سپری کرد و در نهایت به دین اسلام گروید.
احتمال داده می‌شود که او از سال ۲۰۱۰ به اسلام‌گرایان سلفی پیوسته و از سال ۲۰۱۳ به سوریه رفته باشد. در این میان او نام خود را "ابو طلحه الآلمانی" گذاشته و با خلیفه خود خوانده "دولت اسلامی"، ابوبکر بغدادی، بیعت کرده است.
دنیس کاسپرت در ماه مه ۲۰۱۲ در نماز جماعت سلفی‌های شهر بن (نفر دوم از چپ)
دنیس کاسپرت در ماه مه ۲۰۱۲ در نماز جماعت سلفی‌های شهر بن (نفر دوم از چپ)
به گزارش "اشپیگل آنلاین"، بر اساس تحلیل سازمان اطلاعات برونمرزی آلمان، دنیس کاسپرت در این میان جزو افراد پرنفوذی است که به سطح رهبری "دولت اسلامی" راه پیدا کرده‌اند.
در ماه ژوئيه گذشته تروریست‌های "دولت اسلامی" ویدئویی را منتشر کردند که در آن می‌شد کاسپرت را در نزدیکی شهر حمص در سوریه در حالی دید که به جسد یک مرده سنگ پرت می‌کرد.
"اشپیگل آنلاین" می‌نویسد که مقامات سرویس اطلاعاتی آلمان نگران‌اند کاسپرت بتواند با تبلیغاتی که می‌کند اسلام‌گرایان آلمانی را به شرکت در عملیات تروریستی در عراق و سوریه یا در آلمان برانگیزد.

DW.COM

هیچ نظری موجود نیست: