۱۳۹۳ خرداد ۲۸, چهارشنبه

در باره تیم فوتبال و نژادپرستی ایرانیان؛ پاسخی به یاوه‌گویی زیبا کلام 
م-سحر

یاوه های یک اسلامیست متوسط الاحوال پر رو  ، مدعی روشنفکری دینی به نام صادق  زیبا کلام  که به مصداق کچل زلفعلی  ، نام  ناصادق نا زیبا کلام  به قامت ایشان زیبنده تر و برازنده تر است، در باره تیم فوتبال ایران ، جام جهانی و اتهام نژاد پرستی به ایرانیان.
جمله های زیر او را  که ظاهرا به مذاق پان ترک های تجزیه طلب خوش می آید  ، یکی از فعالان متعصب  پان ترک در صفحه خودش آورده بود  . اینجانب  پاسخی در آنجا برای او نوشت  و اینک هم افاضات زیبا کلام و هم پاسخ خودم را محض اطلاع دوستان   به این صفحه انتقال می دهم:
م.س
این است آنچه انصافعلی هدایت از صادق زیبا کلام نقل کرده است :
« دکتر صادق زیبا کلام:پیروزی تیم فوتبال پارس در برزیل، باعث رشد نژادپرستی فارس ها می شود تفاوت ديگري كه باعث مي‌شود تا من خيلي دلم نخواهد در جام جهاني پيروز شويم، رويكرد نژادپرستانه و شوونیزم ما ايرانيان است. در جوامع ديگر، پيروزي در فوتبال، پيروزي در فوتبال است و به معناي برتري نژادشان، قوم‌شان، مليت‌شان، فرهنگ و تمدن‌شان، پرچم‌شان و مردم‌شان بر ديگران نيست؛ اما در ايران این‌گونه نيست. پيروزي در جام جهاني به‌سرعت و به صورت مستقيم و غيرمستقيم تبدیل به بلندگويي می‌شود براي ستايش، عظمت و تبريك به مردم شجاع ايران، مردم قهرمان ايران، ملت و مردم نجيب ايران، مردم آزاده و بافرهنگ غني و تمدن چند هزارساله ايران، پرچم مقدس ايران و ادبياتي از اين دست. بدون پیروزی در برزیل هم بسیاری از مسئولین و صداوسیما علی الدوام و شبانه‌روز دارند در شیپور بزرگ نمودن و برتری دادن ایرانیان به دیگران می‌دمند. حالا اگر در جام جهانی هم چهار تا تیم را بزنیم که دیگه واویلا می‌شود. یقین پیدا می‌کنیم که واقعاً هم از همه سریم. من نه به آن رويكردهای نژادپرستانه و تعصبات خود بزرگ بینی از ايران و ايرانيان اعتقادي دارم و نه بهره‌برداري سياسي و ایدئولوژیکی را به واسطه پيروزي تيم ملي فوتبال ايران خيلي كار درستي مي‌دانم؛ و بالأخره نگران آن هستم كه پيروزي در جام جهاني باعث شود كه فراموش كنيم كه از نظر رشد و توسعه واقعي در كجا قرار داريم. به خاطر همه این‌ها ترجيح مي‌دهم در همان يكي دو بازي اول، تكليف‌مان روشن شود و برويم دنبال كار و زندگي واقعي‌مان.»
..............................
این هم جواب کوتاه من  (هم به گوینده اصلی این یاوه ها و هم به نقل کنندهء ترک گرا و قوم پرست :
در باره تیم فوتبال و نژادپرستی ایرانیان
آقای انصاف علی مثل این که شما هم جزء همان مردم غیور و نجیب و قهرمان هستی. تیم فوتبال ایران که دیگر قومی نیست. بعد هم تصور نمی کنی که شاهد مثال از صادق زیبا کلام آوردن یاد آور ضرب المثلی ست که دو ر از جناب شما به روباه گفتند شاهدت کیست ؟ گفت دمم. بعد هم شما پان ترک ها که با عناصر حکومتی مثل زیباکلام میانه و روابط  حسنه دارید و مدام از آنها شاهد می آورید به این مرد نادان بگویید که علت بالا گرفتن احساس ناسیونالیستی و نگاه به گذشته در میان ایرانیان  آن است که در این سی و پنج سال حکومت خمینیستی شما  ایران و ایرانیت را به نفع عرب و عربیت (که اسم آن را اسلام گذاشته اید ) تحقیر کرده است. خمینی شما ملت ایران را نفی کرده  تا امت اسلامی بسازد و اصولا ملی گرایی را حرام شمرده است. تاریخ ایران را  به یکباره نفی کرده و به فراموشخانه آخوندی سپرده است و موجوداتی مثل جنابعالی (صادق زیبا کلام) را دکتر و استاد دانشگاه کرده و زبان شما را بر هویت و فرهنگ و تاریخ ایران آنچنان دراز کرده که به خودتان جرأت می دهید که «یک موی گندیده محمد بن عبد الله»  و البته جانشینانش یعنی عمر و عثمان و ابی بکر و معاویه و یزید و حجاج و همه و امویان و همه عباسیان «را به صدتا کورش و داریوش و تخت جمشید عوض نکنید» ( آنچه در گیومه است نقل از افاضات وقیحانه ضد ایرانی زیباکلام است) . خوب وقتی ملت ایران کشورشان را زیر سیطرهء اینچنین بیگانگان و بیگانه پرستانی می بینند طبیعی ست که عرق ملی شان گل می کند و حتی ممکن است  به گرایشات افراطی نیز میدان بدهند. مردم ایران از مظلومیت تاریخ و هویت ملی و مدنی کشورشان که  زیر نعلین و چکمه آخوند ها  له شده است دفاع می کنند و گرایشات ملی گرایانه آنها به ویژه جوانان ایرانی در روزگار فعلی کاملا مشروع و دفاعی ست  و هیچ ارتباطی به راسیسم و نژاد پرستی ندارد. امثال شما زیبا کلام ها راسیسم پرو عرب و عربوفیل را به نام اسلام در ایران تبلیغ می کنید و جوانان فهمیده اند که می باید از ایرانیت خودشان در برابر سیل ویرانگر پان اسلامیسم که میدان به انواع قبیله گرایی های تجزیه طلبان هم داده است  دفاع کنند و این نژاد پرستی نیست. دفاع از هویت تاریخی و فرهنگی ایران است
...........................................................
یک یادداشت فیسبوکی در پاسخ فردی که یاوه های زیبا کلام را تأیید کرده بود و اعتراض مرا به سخنان مغرضانه و بودار او او نوعی راسیسم خوانده بود:
خواندن این یادداشت برای دیگران نیز خالی از فایده نیست .
ایران دوستی به معنای نژاد پرستی نیست و مزدوری ایدئولوژیک و فکری عرب و خود باختگی در برابر عنصر عرب به نام اسلام هم آزادگی و ضدیت با نژادپرستی محسوب نمی شود. دقیقا اسلامیست ها نژادپرست عربو فیل و برده و بندهء عربند زیرا به خون و سیادت محمد عرب و آل او اعتقاد دینی (و سی و پنج سال است اعتقاد سیاسی) دارند (از همینجاست که زیبا کلام یک موی گندیده پیامبر عرب را به هزار تا کورش و داریوش و خشایارشاه و تخت جمشید عوض نمی کند. زیرا نان و جاه و مال این روزها در آن موی گندیده است نه در حمایت از منافع عالی ایران و در دفاع از هویت تاریخی و فرهنگی این کشور) و از زمانی که دین آنها تبدیل به سیاست آنها شده  (دیننا سیاستنا و سیاستنا دیننا /خمینی ) و قدرت سیاسی و نظامی را در ایران تصاحب کرده اند ایران را« ارثیه اهل بیت» می شمارند که از نظر آنان به ملاها منتقل شده است .
آنها بر این باورند که ایران را به غنیمت گرفته اند و تحویل اهل بیت (یعنی ملاها ) داده اند . آنها بر ایران مسلط شده اند اما عرب و عنصر عرب را بر ایرانیت بر تر می شمارند و رسما در ایران به استعمار فرهنگی دست زده اند . دقیقا سیاست و رفتار آنها در ارتباط با ایران و با فرهنگ و عنصر ایرانی ، شبیه به رفتار اعراب مهاجم اموی و عباسی ست . شما هم علیرغم ریشی که نداری و کراواتی که آویخته ای از افکار مسلط و دیسکور رایج آنها متأثری که متأسفانه سی و پنج سال است به انواع شیوه ها در ایران به ذهن کودکان و جوانان کشور ما فرو می کنند . آنها با کوبیدن تاریخ ایران در کلیتش و با نفی و حرام شمردن ملی گرایی ضربات جبران ناپذیری به هویت تاریخی و فرهنگی ایرانیان نواخته اند و ازین طریق به قبیله گرایی و تجزیه طلبی میدان داده و زبان پان ترک ها و پان عرب ها و باقیمانده بلشویک ها و استالینیست های ورشکسته توده ایست وبرخی گروهای سیاسی و احزاب قومی (از نوع کرد یا بلوچ ) را را بر ضد ایران و ایرانیت و زبان فارسی تیز کرده اند .
امیدوارم شما از آنان نباشی وگرنه محال بود که در نوشته های من اثری از نژاد پرستی بیابی. من به وجود نژاد معتقد نیستم اما معتقدم که حکومت دینی عنصر عرب را در ایران بر ایرانیت و بر عنصر ایرانی بر تر می شمارد و این یک نوع تهاجم و استعمار و استحمار فرهنگی بر ضد ایرانیان است و این ها یعنی عرب زدگی زیر نام اسلامیسم که زیبا کلام هم یکی از تئوریسین های کودن آن در ایران است. شماهم برو بیشتر مطالعه کن و کمتر افاضات بفرما ! در نوشته من یک کلمه در دفاع از نژاد پرستی نیست . حرف من از بعد دیگری ست و برای فهم درست آن می باید سواد و درک و به خصوص سلامت فکری داشت . شنیدن حرفهای تکاندهنده این آخوند مقتدر در ایران یکی از هزاران گواه بر راستی این سخن است که آخوند ها تصور می کنند ایران را به نفع اهل بیت ( و البته نمایندگان اهل بیت که همان آخوندها هستند ) مصادره کرده اند:
 


منبع: پژواک ایران

هیچ نظری موجود نیست: