۱۳۹۴ تیر ۱۶, سه‌شنبه


گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۹)
نکته‌هایی که متضمن تشخیص هستند 

لب ببندم هر دمی زین سان ســـخن 
توبه آرم هر دمی صــــد بــار مــن
کاین سخن را بعد ازین مدفون کنم 
آن کشنده می‌کشد من چون کنم؟
چونکه خامــش می‌کنم من از رَشَد 
او به صد نوعم به گفتن می‌کـــشـد
ای تقاضاگر درون همچون جنیــن 
چون تقاضــــا می‌کنی اتمــام ایــن
سهــل گــردان ره‌نــما تــوفــیق ده 
یا تــقاضــا را بهــــل بر مــا مــنـــه
مولوی
...
هیچ آدمی نیست که فقط یک آدم باشد. هیچ لجظه ای از زندگی آدم هم فقط آن لحظه نیست. تمام تاریخی که پشت سر اوست او را می‌سازد و آن آدم هم در لحظه معین چیز معینی است. این فقط در مورد یک شخص نیست. در مورد یک گروه و سازمان هم صادق است و بسیار پیچیده تر. متنوع تر و...
...
توجه شما را به بخش دیگری از گفت‌و‌شنود با شاعر و نویسنده ارجمند آقای اسماعیل وفا یغمائی جلب می‌کنم. 
...
...
سایت همنشین بهار 

هیچ نظری موجود نیست: