۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

مراسم گرامیداشت سالگرد شهید راه آزادی امیر حسین حشمت ساران بر آرامگاهش


روز یکشنبه 16 اسفند ماه اولین سالگرد به قتل رساندن جانباخته راه آزادی امیر حسین حشمت ساران می باشد.از روز گذشته خانواده ،بستگان و دوستان اودر تدارک برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد وی بودند و تمامی امکانات لازم را تهیه دیده بودند.

از شب گذشته مامورین وزارت اطلاعات تهدیدات خود راعلیه این خانواده آغاز کردند. آنها سعی داشتند که از مراسم گرامیداشت سالگرد ممانعت به عمل آورند و تهدید می کردند که شرکت کنندگان در مراسم سالگرد را بازداشت خواهند کرد. ولی خانواده آقای ساران برگزاری مراسم سالگرد عزیزاشان را حق طبیعی خود دانستند و به خواست مامورین وزارت اطلاعات توجهی نکردند.

از ساعت 15:00 روز یکشنبه 16 اسفندماه خانواده آقای ساران،بستگان و دوستان و تعدادی از یاران آقای ساران بر آرامگاه او حضور یافتند. و با قرار دادن شاخه های گل و بر افروختن شمع نسبت به او ادای احترام کردند . حضور جمعیت اعتراضی علیه قاتلین او که هنوز آزاد هستند و به قتل و جنایت ادامه می دهند. این مراسم تا ساعت 15:45 ادامه داشت.

هنگام برگزاری مراسم تعدادی از مامورین وزارت اطلاعات در قبرستان حضور داشتند و شرکت کنندگان را زیر نظر داشتند و تا ساعت 15:45 گزارشی از یورش یا دستگیری ارسال نشده است.

هیچ نظری موجود نیست: