۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

8خرداد.مدارک ربوده شده در حمله لباس شخصی ها به دانشگاه آزاد:اسناد و فيلم های حمله به کوی دانشگاه مشهد،10 جلدمدارک تقلبی مديران دولتي، فرزندان و برادرز

نوروز: دقيقا يک هفته پس از عدم قرائت گزارش کميته تحقيق مجلس در خصوص حادثه کوی دانشگاه تهران که با اعتراض نمايندگانی مانند علی مطهری نيز مواجه گرديد، گزارش کميته تحقيق حادثه دانشگاه آزاد مشهد از آن بعنوان کوی دانشگاه دوم و حتی بدتر از آن نام می برند و توسط هيات امنای اين دانشگاه تهيه شده بود در حمله نيروهای امنيتی و لباس شخصی از دفتر هيات امنای دانشگاه آزاد ربوده شد.

به گزارش خبرنگار نوروز در اين گزارش که حاوی مستنداتی از چگونگی حمله لباس شخصی ها، مشخصات آنان و فيلم ها و عکسهای اين حمله به دانشگاه آزاد مشهد بود و هيات امنای دانشگاه آزاد برای روشن شدن واقعيت های تلخ اين حادثه اقدام به جمع آوری آن نموده بود.

براساس اين گزارش ماموران امنيتی برای جلوگيری از انتشار اين گزارش و افشا شدن چهره و نامهای حمله کنندگان به دانشگاه آزاد مشهد طی يک برنامه از قبل طراحی شده اقدام به حمله و ربودن اين گزارش نموده اند.


به گفته يک منبع آگاه علاوه بر گزارش تحقيق حمله به دانشگاه آزاد مشهد مدارک و اسناد ديگری نيز در جريان اين هجوم غيرقانونی از دفتر هيات امنای دانشگاه آزاد ربوده شده است که بيشتر آنان شامل مدارک تخلفات تحصيلی برخی مديران دولتی است.

يکی از مدارک ربوده شده مدارک تخلفات تحصيلی محمدرضا رحيمی معاون اول دولت احمدی نژاد است که به عنوان دکتری جعلی و تقلبی بعنوان دکتر بعنوان رئيس گروه حقوق دانشگاه تهران جنوب اقدام به تدريس نموده بود.

مدارک تخلفات تحصيلی قاضی سعيد مرتضوی نيز يکی از مجموعه مدارکی بوده که ربوده شده و همچنين مدارک تحصيلی شش مدير ارشد دولتی و مدرک تحصيلی ملک زاده معاون رحيم مشايی که با مدارک تحصيلی جعلی اقدام به فعاليت می کردند و دانشگاه آزاد اقدام به تهيه گزارش مستند از اين اقدام غيرقانونی آنان کرده بودند نيز ربوده شده است.

براساس گفته اين منبع آگاه حدود 10 جلد مدارک تخلفات تحصيلی مديران دولتی جزو اسناد موجود در دفتر هيات امناء بوده که مدارک تحصيلی کردان نيز جزو آن بوده و هيچکدام از اين مدارک در گزارش های دادستانی يا وزارت علوم نبوده است.

يکی ديگر از مدارکی در جريان اين هجوم ربوده شده است مدارک تخلفات تحصيلی فرزندان و برادرزاده های احمدی نژاد بوده که به صورت غيرقانونی به دانشگاه آزاد تهران مرکز منتقل شده بودند.

از جمله اسناد ديگری که توسط هيات امنا دانشگاه آزاد جمع آوری شده بود و ربوده شده است، مربوط به برخوردهای غيرقانونی نهادهای امنيتی و اطلاعاتی با اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد و اسناد مربوط به نظرسنجی های انتخابات سال گذشته بود که توسط موسسسه نظرسنجی دانشگاه آزاد تهيه گرديده بود و در آن پيش بينی پيروزی مهندس موسوی به صورت قطعی وجود داشت.

براساس گفته اين منبع آگاه از برخی اسناد ربوده شده نسخه های ديگری نيز موجود بوده و در محل ديگری نگهداری می گردد.

اين در حالی است که شب گذشته دادستانی تهران با انتشار گزارشی اعلام کرد برخی اسناد مربوط به شرکت های نفتی و معاملات نفتی در دفتر هيات امنا کشف شده و به اين ترتيب قصد داشت با قلب واقعيت حقيقت اصلی و انگيزه اصلی حمله به دفتر هيات امناء دانشگاه آزاد که از بين بردن مدارک تخلفات مديران دولتی و لباس شخصی ها بوده را تحت الشعاع قرار دهد.

هیچ نظری موجود نیست: