۱۳۹۱ آبان ۲۷, شنبه

سازمان عفو بین الملل گزارش می دهد؛ "جان نسرین ستوده در خطر است

سازمان عفو بین الملل گزارش می دهد؛ "جان نسرین ستوده در خطر است


نسرین ستوده وکیل دادگستری، برای دفاع از حقوق کودکان، روزنامه نگاران، دانشجویان و فعالین حقوق بشر در زندان است، و هم اکنون از ۲۶ مهر در اعتصاب غذا به سر می برد. برای آزادی اش از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. دوستان، دیدار روز گذشته نسرین با فرزندانش بر نگرانيها افزوده و نگرانيها را بيشتر كرده نه كمتر! اطمینان از سلامتی نسرین ستوده با ملاقات بزرگسالان با او حاصل می شود."
رضا خندان، همسر نسرین، چندروز پیش در صفحه فیسبوک خود نوشت؛ " ديشب از زندان تماس گرفتند و گفتند كه امروز بچه‌ها را براي ملاقات بياوريد. بچه‌ها در محلي خارج از سالن ملاقات، در حضور ماموران امنيتی، دقايقي با مادرشان ملاقات كردند... متاسفانه به هيچكدام از ماها اجازه ندادند همراه بچه‌ها، نسرين را ملاقات و يا تا محوطه‌ي زندان آنها را همراهي کنیم...اعتصاب او همچنان ادامه‌دارد. حال او را از مهراوه (دختر نسرین) پرسيدم. گفت كه لاغر شده و گاهي وقت‌ها به بهداري ميرود، همين ..."

ما حامیان مادران عزادار ایران در لوس آنجلس، از همه آزادی خواهان جهان می خواهیم، در حمایت از جان نسرین ستوده و دیگر زندانیان سیاسی، به محافل سیاسی و حقوق بشری کشورهایی که در آن زندگی می کنند، مراجعه کرده، و از آنها بخواهند که دولت ایران را، برای نقض حقوق بشر تحت فشار قرار داده، و پاسخگو کند. امروز جان عزیزی درخطر است. مادری که برای حق ملاقات حضوری با فرزندانش، جان و سلامتی اش را بخطر انداخته است.  هفته گذشته، جميل سويدی، کارگر جوان عرب خوزستانی و ستار بهشتی وبلاگ نویس، در زندانهای ایران زیر شکنجه کشته شدند. اجازه ندهیم که رژیم ایران، قربانیان بیشتری از میان فعالان سیاسی و مدنی کشور ما بگیرد.

دوستان عزیز, ما در سه‌ سال گذشته خاطرات فراوانی‌ را از همبستگی‌ داشته ایم از جمله در مورد اعتصاب غذای هنرمند خوبمان جعفر پناهی، و اینک جان عزیزی در خطر است، مادری که به اقامه حقوق کودکانش از جان و سلامتی‌ اش گذشته، بیایید دست به دست هم بدهیم، و در دفاع از جان یک انسان و دیگران یاران دربند که این روز‌ها در اعتصاب غذا به سر میبرند، و شجاعانه برای رسیدن به حقوق حقه انسانی‌ و شرفشان که همانا شرافت همه مردم ایران و آزادی است، جان خود را در کف دست گرفته و اینگونه به مبارزه پرداخته اند،

ما حامیان مادران عزادار ایران در لس آنجلس، این شنبه نیز (۱۷ماه نوامبر سال ۲۰۱۲)، چون شنبه‌های گذشته، در محل گرد هم آئی همیشگی خود، اسکله ی شهر سانتامونیکا، تقاطع خیابان کلرادو و بلوار اوشن، از ساعت یک تا پنج بعد از ظهر جمع می شویم تا با برپائی نمایشگاهی از جنایت‌های جمهوری اسلامی، نمایش فیلم‌های تظاهرات و مقاومت مردم ایران و پخش اخبار مربوط به اعدام‌های اخیر و احکام جابرانه و قرون وسطائی که بطور روزانه از طرف بی‌دادگاه‌های رژیم خونخوار جمهوری اسلامی علیه ی آزادیخواهان وطن ما صادر میشود، رهگذران را درجریان آخرین جنایات مافیای مذهبی حاکم بر ایران قرار دهیم.
به امید همراهی شما!

حامیان مادران عزادار ایران در لس آنجلس

 ٭ گروه حامیان مادران عزادار ایران در لس آنجلس هیچ شعبه دیگری در این شهر ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: