۱۳۹۲ خرداد ۱۲, یکشنبه

یک مأمور نفوذی اطلاعاتی در بین اپوزیسیون با سند افشا شد

یک مأمور نفوذی اطلاعاتی در بین اپوزیسیون با سند افشا شد

shahin torkamaan paracham
شاهین ترکمان که عضو تیپ ولی‌ امر سپاه پاسدران میباشد از ۲ سال پیش با ورود به ترکیه ضمن درخواست پناهندگی،مدعی بود که از سپاه پاسداران جدا شده است و خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی میباشد.وی از بدو خروج تلاش بسیاری برای نفوذ به صفوف اپوزیسیون خارج از کشور نمود و توانست ب سازمان هایی چون “نهاد مردمی” و شورای ملی‌ رضا پهلوی نفوذ بکند.
شاهین ترکمان به تدریج و چراغ خاموش، ابتدا در تلویزیون اینترنتی میهن و سپس در تلویزیون‌های لوس آنجلسی به عنوان فعّال سیاسی خود را مطرح کرد و تلاش بسیاری میکرد تا خود را به عنوان مخالف رژیم جا بزند اما یک اتفاق ساده همه آنچه را که بافته بود،پنبه کرد.
سردبیر روزنامه صبح ایران، آقای سیروس شرف شاهی‌ در حین تماشای یکی‌ از ویدئو‌های اخیر هالو(کلیپ ۱۵۰) به صورت کاملا تصادفی‌ شاهین ترکمان را در جمع تماشاچی‌هایی‌ که در سالن محل سخنرانی هالو جمع شده بودند، مشاهده می‌کند و طی‌ یادادشتی در روزنامه صبح ایران چاپ لوس آنجلس موضوع را افشا می‌کند.سیروس شرفشی همچنین در برنامه هفتگی خود که از پارس تی‌وی پخش میشود با پخش نوار هالو به ویژه آن‌ بخشی که شاهین ترکمان به عنوان تماشاچی آنجا نشسته است،از ماهیت واقعی‌ شاهین ترکمان پرده برداشت.عین یادداشت آقای سیروس شرفشاهی را که در روز نامه صبح ایران چاپ شده است،در جهت آگاهی‌ هم میهنان در اینجا باز نشر می‌کنیم:
torkaman-sobh iran
يادداشت روز
سيروس شرفشاهي
همکاری با یک مأمور دو صفر 7 حکومت ایران با عنوان حامی شاهزاده!
چندی است که یک تلویزیون فارسی زبان در لوس‌آنجلس که به زمین و زمان فحش و ناسزا می‌دهد و کارگردان آن یک کاشی روغن عوض‌کن اتوموبیل است!، در همان تلویزیون با فردی به نام شاهین ترکمن تحت عنوان مأمور امنیتی جدا شده از رژیم که دو سال است در ترکیه به سر می‌برد! مصاحبه‌هایی ترتیب می‌دهد. همین آقای شاهین ترکمن در این مصاحبه‌ها اعلام کرده که با «شورای ملی» همکاری نزدیکی داشته است!. به این ترتیب صد در صد در ذهن و اندیشه‌ی پاره‌ای از ایرانیان بیننده برنامه مصاحبه‌های شاهین ترکمن نشسته است که او یک مأمور آگاه فراری رژیم است که در ترکیه بسر می‌برد! آن هم دوسال!. بعید می‌دانم حتی یک نفر ازخود پرسیده باشد، با نفوذی که رژیم و مأموران آن در ترکیه دارند، این فرد چرا دستگیر و یا کشته نشده است. و از همه مهمتر یک مأمور اطلاعاتی فراری چرا دو سال است در ترکیه ناامن زندگی می‌کند و برای حفظ جان خود به سفارتخانه‌های غربی مراجعه نکرده تا او را از شهرهای خطرناک ترکیه نجات بدهند و به نقاط امنی منتقل‌اش نمایند! آیا آمریکایی‌ها تا این حد نسبت به مسائل اطلاعاتی ایران بی‌نیاز و بی‌تفاوت شده‌اند که حضور یک مأمور فراری رژیم. آن هم در کشور ترکیه برایشان خالی از ارزش شده است؟! مسلماً پاسخ این پرسش منفی است چرا که اصولاً اصل وجودی یک مأمور اطلاعاتی فراری رژیم در ترکیه یک دروغ است.
shaahin torkamaan
و اگر اعضای شورای ملی از وجود چنین فردی استفاده کرده‌اند، برمی‌گردد به همان فلسفه‌ای که ما از روز اول به آن معتقد بودیم که تعدادی از عوامل اطلاعاتی حکومت در این شورا خانه کرده‌اند. تا با موقعیت شاهزاده رضا پهلوی بازی کنند و این مأموران نقش خود را نیز در شورا به خوبی ایفاء کرده‌اند. ما بارها گفته و نوشته‌ایم که خانم گلستان که در ابتدا خود نیز گفته است، از درون رژیم آمده است، رژیمی که تا این حد منابع اطلاعاتی دارد که پریدن مگسی را در هر نقطه‌ای از جهان زیر کنترل دارد، هرگز نمی‌تواند این پرسش ما را پاسخ بدهد که این خانم گلستان چگونه راحت به ایران می‌رود و باز می‌گردد و حکومت در فرانسه، در مرکز فعالان اطلاعاتی خود که تاکنون در همین شهر دهها نفر را به لطائف مختلف کشته است! چگونه اجازه داده است که جماعتی تحت عنوان یک شورا آن هم در گرداگرد شاهزاده رضا پهلوی فعالیت سیاسی بنمایند و هیچ اتفاقی هم نیافتد!. البته از همان ابتدا معتقد بودیم که آقای پیرزاده از یک خانواده صالح و مطمئن به عرصه‌ی سیاسی، شورا آمده است ولی به علت عدم آگاهی‌های سیاسی اسیر جمعی از عوامل حکومت شده بدون اینکه خود بداند، با آنها هم آوازی می‌کند.
شورا هنوز هم بعد از رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی دارد اهداف وزارت اطلاعات حکومت را اجرا می‌کند. تمامی اپوزیسیون و نیروهای مخالف حکومت و حتی در تماس‌های با داخل ایران همه می‌گویند این انتخابات، انتخابات خودشان است و بهتر است همان عوامل حکومت را قطار کنند تا بروند رأی بدهند. مردم در خانه‌ها خواهند ماند. اما در روزی که خبرنگاران خارجی در عرصه‌ی شهر تهران پرسه می‌زنند، شورای ملی بیانیه‌ای صادر کرده و از مردم خواسته است که روز 24 خرداد از خانه‌ها خارج شوند و به سوی دشت و دمن بروند! یعنی اینکه این عبور و مرور گسترده بتواند ترافیکی ایجاد کند که خبرنگاران خارجی فریب بخورند و گزارش بدهند تهران غلغله بوده و همه برای رأی دادن از این سو به آن سو می‌رفتند و ترافیکی هم بوجود آمده بود!.
از همین جا از تمامی هموطنان خود خواهش می‌کنم که در تماس‌های خویش با ایرانیان داخل کشور به آنها متذکر شوند که روز 24 خرداد فقط در خانه‌های خود بمانند و از این امن‌ترین موقعیت استفاده کنند تا تهران با مأموران حکومت تنها بماند و فریب عوامل نفوذی در شورای ملی را نخورند.
اما بازگردیم به داستان این آقای شاهین ترکمن و مصاحبه‌هایش با تلویزیونی که معتقد است طرفدار شورای ملی است!.
گفتیم که ترکیه هرگز نمی‌تواند مدت 2 سال برای یک مأمور اطلاعاتی فراری نقطه‌ی امنی باشد، آن هم فردی که می‌گوید دارد اطلاعاتی را فاش می‌کند!. در حالیکه واقعیت این است که یک سری اراجیف از درون حکومت و از مرکز اطلاعاتی رژیم از طریق یک تلویزیون مشکوک را به اطلاع ایرانیان می‌رساند. ممکن است که این فرد از سوی حکومت برای سرکشی به مأموران مقیم ترکیه چند روزی به ترکیه رفته و به ایران بازگشته باشد. اما او هرگز 2 سال در ترکیه نبوده است.
سخن ما بسیار مستند است. می‌دانید که آقای «هالو 150» یک شاعر طنز پرداز که جلساتی برای شعرخوانی در تهران با حضور عده‌ای برپا می‌کند، آخرین جلسه‌اش را هفته گذشته برگذار کرد و اشعاری خواند در زمینه مسائل روز انتخاباتی و تحت این عنوان که من می‌روم رأی می‌دهم!
سالن پر و پیمانه بود و گویا مأموران هم در پایان ریختند و جمعی را با ضرب و شتم گرفتند یا از سالن بیرون کردند.
اما جالب است که همین آقای شاهین ترکمن مأمور اطلاعاتی فراری همان‌طور که در ویدیوی جلسه‌ی این شعرخوانی آقای هالو ملاحظه می‌کنید و عکسش را در بالای این ستون هم ملاحظه می‌کنید. با همان ریش بزی و قیافه در میان حاضران در جلسه در کنار یک آقای عینکی و جلوی یک خانم مشکی پوش نشسته است که مسلماً دارد مأموریت خود را در این جلسه اجرا می‌کند. ویدیوی این جلسه در سایت Face book صبح ایران هست. و یا در YouTube هم قابل مشاهده است. هر جا که دسترسی دارید ویدیو را تماشا کنید تا هم شعر جالب طنز آقای هالو 150 را بشنوید و هم مأمور اطلاعاتی فراری را در این جلسه انتخاباتی که هفته گذشته در تهران برپا شده ملاحظه کنید. که او برعکس ادعایش نه فراری است و نه اینکه در ترکیه زندگی می‌کند، بلکه در ناف تهران حضور دارد و دارد انجام وظیفه می‌کند!

هیچ نظری موجود نیست: