۱۳۹۲ آبان ۱۵, چهارشنبه

خطاب به آنها که بی دنده و ترمز «واکنشی» شده اند
کریم قصیم


حضرات ! باور بفرمایید درعوالم فکری و انتظارات کنونی ایرانیان دیگر ایراد تهمت و افترا بار کجی است و به منزل نمی رسد، از تکرار و تراکم این  زشتکاریها دست بردارید! مردم - و به ویژه اعضاء و هواداران مجاهدین و  شورا به خاطر دهه ها غفلت و بی خبری - باید سخنها را بشنوند و خود قضاوت  کنند.....به منتقدان و راویان نگفته ها ، به ویژه به سعید جمالی ، بهتان  نزنید.
اگر شمایان بر آنید که این و آن / یا حتی همه روایتهای آقای جمالی درست نیست ، جرأت کنید و به جای هیاهوی جارچیان‌تان ، خود به میدان  حقیقت یابی تشریف فرما شوید. ابزار کار که فراوان دارید....به جای اهانت به ایشان و دیگران رسماً و آشکار فاشگویی‌های تکان دهنده را تکذیب  نمایید. یا این که - به لطف «سیم ارتباط» - معجزه ای علم کنید و با منتقدان به مناظره علنی بنشینید!
حضرات ، هشدار بشنوید و زنهار به گوش گیرید! باور بفرمایید آخرین فرصت نجات و حفظ وقار دارد از دستتان می رود، : در این «سال سرنگونی» و «برپایی یکانها» جاذبه مردمی بیافرینید ، شهامت به خرج دهید ، ابتکاری دموکراتیک برای روشنگری به کارگیرید و این قدر - با  دروغ و دغل اتهامات غیرمستند - شتابان تتمه آبرو را چوب جراج نزنید. چرا  نمی فهمید که ایرانیان داخل و خارج کشور از سیاست فریبکاری و ادامه اعمال  خفیه و خلاف ، پرده نشینی و پیشه کردن پلشتی، از سیاستهای دغلکارانه، از  فتوا صادرکردن و به ویژه از فرار از پاسخگویی و همزمان هَجمه به فاش گویان  شجاع معماها و نگفته های دردناک گذشته و حالتان ، عمیقاً دلزده و خسته شده  اند.
نه کوه قدرت و نه گنج قارونتان نمی تواند مانع پرسش و گویش و طرح  مسائل شوند. به پول و قدرت تبلیغاتی و ارتباطات گوناگون با «اربابان بی  مروت دنیا» غرّه نباشید. شما که انذار می دادید "واکنشی نشوید" حالیا یکسره  واکنش زده اید ، آنهم رمیده و وحشت ژده ! باور کنید من و ما هنوز  خیرخواه شما و خواهان اصلاح ساختار اموریم. نترسید و به جای سکوت کبرآلود ، گامی گویا  جهت درمان دردها بردارید.  بیایید جوابگوی پرسشها، شنوای  انتقادها و جویای راه حل معضلات بشوید! باورکنید، هرآینه پاسخگو و انتقاد پذیری پیشه کنید مردم بخشنده اند.
 
پنجم نوامبر 2013   
 
کریم قصیم


هیچ نظری موجود نیست: