۱۳۹۲ بهمن ۱۸, جمعه

اهواز در سوگ دو معلم هاشم شعباني و هادي راشدي است!

جنايت ميکنند و از برگزاري مراسم يادبود نيز جلوگيري ميکنند!
ahvaz-7 db38e
حدود دو هفته از قتل دو معلم هادی راشدی و هاشم شعبانی ميگذرد، رژيم جنايت پيشه اسلامي هنوز پيکرها را تحويل نداده و از برگزاري هر نوع مراسمي جلوگيري ميکند.
اينها فاشيستهاي اسلامي هستند، جوانان و فعالين حقوق مدني و انساني را ميکشند و مانع برگزاري مراسم شده و حتي اجساد را نيز تحويل نميدهند.
حدود دو ماه قبل عبدالرضا امیرخنافره، غازی عباسی، عبدالامیر مجدمی و جاسم مقدم‌پناه را اعدام کرده و از تحويل دادن پيکرها امتناع کردند و دو هفته قبل نيز هادی راشدی و هاشم شعبانی در شهر اهواز اعدام کردند و مانع برگزاري مراسم يادبود شدند.
به خانواده دو فعال فرهنگي اعدام شده گفتند که در صورت برگزاري مراسم يادبود، با حمله مزدوران اسلامي روبرو خواهند شد. . وقتي جوانان با عکسهاي اعدام شدگان تجمع کرده و فضا در شهر متشنج شد، جنايتکاران حکومت اسلامي به اين تجمع يورش برده و با دستگيري سه نفر مانع از برگزاري مراسم شدند.
شنبه ۵ بهمن ماه ۱٣۹۲طبق گفته مقامات حکومتي اين دو جوان را اعدام کردند. طبق اظهار مسئولین وزارت اطلاعات قرار بر این شد که محل دفن ایشان به خانواده‌هایشان اعلام شود. بستگان این دو فعال فرهنگی از سوی نهادهای امنیتی حکومت اسلامي تهدید شدند که حق ندارند مراسمی در گراميداشت آنان برگزار نمایند. فاشيستهاي اسلامي به خانواده ها فقط اجازه دادند که ظرف مدت ۲۴ ساعت تنها در منزل خود مراسم برگزار کنند و به آنها گفتند ، در خلوت و تنها گريه کنند و از پذيرفتن مردم ديگر نيز امتناع کنند!! مردم حق اجتماع در منزل اعدام شدگان را نداشتند، اين فرمان اسلحه بدستان حکومت بود. تهديد کردند در غیر این‌صورت پیگرد قانونی در انتظارشان خواهد بود. مزدوران وقيح حکومتي از خانواده ها ميخواهند عليه عزيزان به قتل رسيده خود حرف بزنند و بگويند فرزندان ما مجرم بودند و لابد اضافه کنند دست حکومت جانيان و قاتلين اسلامي درد نکند که آنها را کشته است!!
برخلاف اين تهديدها جوانان تجمع کرده و با در دست داشتن عکس اعدام شدگان به اين جنايت وحشيانه اعتراض کردند. دست‌کم سه تن از شرکت کنندگان در مراسم یادبود ایشان بازداشت شدند.

هاشم شعبانی‌نژاد وهادی راشدی دو فعال فرهنگی شهررامشیر که احکام اعدام آن‌ها توسط شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور تایید شده بود.
اين اولين بار نبود که چنين رفتار بيرحمانه اي با خانواده اعدام شدگان ميکردند، اينها با همين نوع رفتار و جنايت پيشگي نفس ميکشند.


گفتنی است، اجساد عبدالرضا امیرخنافره، غازی عباسی، عبدالامیر مجدمی و جاسم مقدم‌پناه که آذرماه سال جاری اعدام شدند. نیز تاکنون به خانواده‌هایشان تحویل نشده است
عبدالرضا امیرخنافره، غازی عباسی، عبدالامیر مجدمی و جاسم مقدم‌پناه طی حکم شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز به ریاست قاضی علی فرهادوند، به اتهام محاربه با خدا و فساد فی الأرض به اعدام محکوم شده بودند، دیوان عالی حکومت قاتلين اسلامي پس از صدور حکم در ٢۵ بهمن ماه ١٣٩١ و در شعبه ٣٢ به ریاست قاضی رضا فرج الهی حکم اعدام چهار زندانی فوق الذکر را تایید نمود.
وکیل مدافع يکي از اعدام شدگان گفته بود که حتى قاضی اجرای احکام نیز ازسرنوشت موکلم، عبدالرضا امیر خنافره، بی‌خبربوده است و اعدامها در خفاي کامل انجام گرفته است.
جمهوري اسلامي ايران از وحشت اعتراضات مردم، جنايت ميکند و صداهاي اعتراض را با اسلحه و شکنجه و جنايت و اعدام بيشتر پاسخ ميدهد. اين حکومت با درياي خشم و نفرت مردم روبرو است و دير يا زود به همت اعتراضات گسترده و همگاني مردم سرنگون خواهد شد ، تکليف اين حکومت را هر چه زودتر بايد روشن کرد.
کميته بين المللي عليه اعدام ، اعدام وحشيانه دو فعال فرهنگي هادی راشدی و هاشم شعبانی را بشدت محکوم ميکند و به رفتار سرکوبگرانه جانيان اسلامي در مقابل خانواده اين عزيزان و مردم معترض در اهواز شديدا اعتراض کرده و از همگان ميخواهد به ياري خانواده اعدام شدگان شتافته و با گراميداشت ياد اين عزيزان تو دهني محکمي به دهان جنايت پيشگان اسلامي بزنند.
ننگ و نفرت بر حکومت اعدام
سرنگون باد حکومت اسلامي


کميته بين المللي عليه اعدام
۷ فوريه ۲۰۱۴ برابر با ۱۸ بهمن ماه ۱٣۹۲

Mina Ahadi
0049 (0) 1775692413
minnaahadi@gmail.com
minaahadi-iran.blogspot.co.uk

stopstonningnow.com
notonemoreexecution.org
ex-muslime.de


هیچ نظری موجود نیست: