۱۳۹۳ مهر ۲۵, جمعه

ضرب و شتم دو زنداني عقيدتي محكوم به اعدام در سالن زندان رجاي شهر

ضرب و شتم دو زنداني عقيدتي محكوم به اعدام در سالن زندان رجاي شهر

 

دو برادر محكوم به اعدام در زندان رجايي شهر هنگام ملاقات با خانوادشان در سالن ملاقات اين زندان مورد ضرب و شتم مأموران قرار گرفتند.
بنابه گزارش كمپين دفاع از زندانيان سياسي و مدني ، جمشيد و جهانگير دهقاني دو زنداني عقيدتي محكوم به اعدام كه امروز چهارشنبه هنگام ملاقات با خانوادشان جلو چشم آنها از طرف مأموران زندان به شدت مورد ضرب و شتم و فش هاي ركيك قرار گرفتند.
در اين باره يك منبع مطلع به كمپين گفت كه امروز و بعد از چند ماه که خانواده دهقانی برای ملاقات با عزیزانشان به زندان رجایی شهر مراجعه کرده بودند، در سالن ملاقات و بدون هیچ دلیلی توسط ماموران ملاقات محمد اسلامی و کمالی به انهاگیر داده شد و بعد از 10 دقیقه ملاقات که هر زندانی حق حداقل 40 دقیقه ملاقات را دارد به انها گفته میشود که زمان ملاقات تمام شده وبعد از اعتراض انها هیچ جوابی نمیدهند و جلو چشم خانواده ها مورد بازدیدی نامتعارف وزننده قرار میگیرند که با اعتراض زندانی جمشید دهقانی به وضع موجود وتحقیر کردن جلو خانواده با فش وناسزا مامورین سالن ملاقات محمد اسلامی .کمالی . گودزی و سلیمانی به او حمله ور میشوند وهمراه چند سرباز وظیفه و زندانی مسول ملاقات به شدت مورد ضرب شتم قرار میگیرند وبا دخالت خانوادها که داری پدر ومادر پیر و دو خواهر ویک بچه شیر خواره بودند با هول دادن انها و مورد ضرب شتم قرار میگیرند وبا الفاضی همچون سنیهای کثیف شماها باید اعدام شوید انها را از سالن ملاقات بیرون میکنند.
شايان ذكر است كه زندانيان عقيدتي اهل سنت در سالن ١٠ زندان رجايي شهر در پي اين اقدام مأموران زندان ، اعلام كرده اند كه تا روشن شدن مسئله و به نتيجه رسيدن اين قضيه ، از امروز چهارشنبه دست به اعتصاب غذا خواهند زد.
گفتني است كه این اولین بار نبوده وبارها زندانیان کرد سنی رجایی شهر وقزل حصار و خانواده هایشان مورد توهین و ازیت وازار قرار گرفته اند.
kampain.info/mer.php

هیچ نظری موجود نیست: