۱۳۹۳ آبان ۱۰, شنبه

فرمانده بسیج: اسیدپاشی اصفهان شبیه بزرگنمایی کشته شدن ندا آقاسلطان است!


فرمانده بسیج: اسیدپاشی اصفهان شبیه بزرگنمایی کشته شدن ندا آقاسلطان است!



 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حادثه اسیدپاشی در اصفهان سنارویی شبیه کشته‌سازی‌های سال 88 است که در آن با علم کردن برخی از حوادث و بزرگنمایی در کشته شدن ندا آقاسلطان سعی کرده‌اند علیه نظام اسلامی تبلیغات منفی به راه اندازند.

محمدرضا نقدی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این سناریو به نظر می‌رسد شبیه کشته‌سازی سال 88 است به طوری که یک کاری انجام شده و برای تشویش اذهان عمومی یک سری رسانه‌ها چه در داخل و چه خارج از کشور در حال بزرگ‌نمایی آن هستند تا بدین وسیله مردم را دچار رعب و وحشت و ترس و واهمه کنند.

وی گفت: عده‌ای تلاش می‌کنند تا از این طریق به رونق گردشگری در اصفهان ضربه وارد کرده و روند روبه‌جلوی آن را متوقف کنند و بر محبوبیت نظام اسلامی که یک محبوبیت بین‌المللی است در اذهان عمومی خدشه وارد کنند.

وی با بیان اینکه پشت سر این حوادث چنین اهداف کور طراحی شده است، گفت:‌ اینکه حادثه‌ای برای دو سه نفر رخ می‌دهد ولی رسانه‌های جمعی به شکل گسترده به آن پرداخت می‌کنند چیزی متعارف و حرکتی عقلانی نیست چراکه چنین حوادثی را در خود غرب نیز شاهد هستیم که رسانه‌های غربی خود از آن بی‌خبر هستند.

سردار نقدی گفت: سال قبل بر اساس آماری که وجود دارد بیش از 105 مورد اسیدپاشی در شهر لندن اتفاق افتاده است که ما اصلا از آن خبردار نبودیم و نه تنها یک ایرانی از این جریان خبر نداشته بلکه خود ملت انگلیس نیز از آن بی‌خبر بوده است و این نشان می‌دهد که چقدر روی نظام اسلامی ما حساسیت وجود دارد که این قدر می‌خواهند حادثه اسیدپاشی در اصفهان را بزرگنمایی کنند.

وی گفت: تمام تلاش رسانه‌های غرب در یک حرکت تروریستی واقعی بر این است تا با شایع‌سازی و بزرگ‌نمایی چنین حوادثی احساس امنیت را از جامعه ما بزدایند و مردم را همیشه در حالت التهاب نگه دارند.

هیچ نظری موجود نیست: