۱۳۹۵ مرداد ۲۶, سه‌شنبه

محرومیت منطقه ناوه قزلقان بجنورد!!دکتر محمد ملکی : تعداد اعدامها در سال ۱۳۶۷ بیش از سی هزار نفر بوده است


دکتر محمد ملکی : تعداد اعدامها در سال ۱۳۶۷ بیش از سی هزار نفر بوده است


  «دکترمحمدملکی بعد از انتشار نوار صوتی آقای  منتظری درباره کشتار زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷میگوید‌ که بنا به دلایل قاطع و روشن تعداد زندانیان قتل عام شده درزندانهای سراسرکشور در تابستان ۱۳۶۷ بیشتر از ۳۰۰۰۰ نفر بوده استسراسرکشور در تابستان ۱۳۶۷ بیشتر از ۳۰۰۰۰ نفر بوده است
دکترمحمدملکی در گفتگو با تلویزیون بین المللی "دُرّ تی وی" گفت: من از سال ٦٠ زندان بودم یعنی از دهم تیرماه ٦٠ تا اواخر مرداد ٦٥ .اون اواخری که ما زندان بودیم زمزمه هایی شنیده می شدکه اینها می خواهند تمام زندانیانی را که حکم دارند، از بین ببرند که نشد و من ٦٦ بیرون آمدم و باز زمزمه ها بود تا اینکه سال ٦٧ این کار عملی شد وی گفت من  سندی دارم که واقعاً تعداد خیلی زیاد است و آنچه که آیت‌الله منتظری و دیگران 4، 5هزار نفر گفته‌اند، اینها تعدادی است که ایشون داشتن و مربوط به تهران بوده در حالی که کشتار سال 67 در تمام شهرستانها حتی روستاها هم اجرا شده است». «یکی از مأموران عالی مقام وزارت اطلاعات به نام رضا ملک… گفت: سی هزار و چهارصد و خرده‌ای… سی هزار و چهارصد و ده الی دوازده نفر اعدام شدند» .
دکتر محمد ملکی افزود: به وی گفتم خیلی زیاد است، گفت… بیش از سی هزار از اینها مجاهدین هستند دو سه هزار متفرقه. این منبعی است که من دارم و الآن هم ایشان هست»
.

**********************************************

دکتر محمد ملکی : تعداد اعدامها در سال ۱۳۶۷ بیش از سی هزار نفر بوده است



محرومیت  منطقه ناوه قزلقان بجنورد!!

هیچ نظری موجود نیست: