۱۳۹۵ دی ۲, پنجشنبه

برگزاری مراسم همبستگى با مقاومت سوريه و ساكنان مظلوم حلب در زندان گوهردشت کرج


كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 1دی: بنا به گزارش دریافتی به نقل از حصار کانون حمایت از فعالان سیاسی و عقیدتی، چهارشنبه اول ديماه ١٣٩٥در ساعت ٤:٣٠ بعد از ظهر یک حلقه گردهمايى در محوطه هواخوری زندان گوهردشت با شرکت زندانیان سیاسی در همبستگی با مقاومت سوریه و ساکنان مظلوم حلب برگزار گردید.
این مراسم با اعلام یک دقیقه سکوت به احترام شهدای حلب قهرمان آغاز گردید و پس از قرائت قطعه شعری به این مناسبت، چندتن از همبندیان مطالبی ایراد کردند.
که در بخشهایی از این سخنان گفته شد: مقاومت قهرمانانه مبارزان حلب ستودنی و تنها راه رهایی آنهاست.
سپس به همبستگی بین مقاومت ایران و مقاومت سوریه در برابر دیکتاتوریهای اسد و حکومت آخوندی اشاره شد. در ضمن گفته شد تا هنگامی که رژیم بحران زا و بحران زی ولایت در ایران بر سر کار است منطقه راه نجات و آرامش نخواهد داشت.
آنگاه در بخشی دیگر مزدورگیری این رژیم از اقشار فقیر و ناآگاه تحت عنوان مدافع حرم محکوم گردید و دیگر اینکه اشاره شد که جنایات جنگی در حلب برخلاف آنکه باعث تقویت رژیم شود گریبان این رژیم را رها نخواهد کرد و اختناق را از هم خواهد درید.
آنگاه اعلام شد که حداقل وظیفه هر ایرانی، آگاهی رسانی و محکوم کردن و اعتراض علنی به این جنایت و اعلام بیزاری از این ننگ میباشد. ایرانیان از اینکه به نام ایران و از جیب آنها این جنایت صورت میگیرد خشمگین اند.
مراسم با دعا برای خلق مظلوم سوریه و درود به همه شهدای راه آزادی و با شعار جمعی الشعب یرید اسقاط النظام پایان یافت.
زندانیان سیاسی سالن دوازده زندان گوهردشت

هیچ نظری موجود نیست: