۱۳۹۵ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

تولد نوزاد در بیابان تک و تنها زایمان عجیب یک مادر در بیابان های اطراف تهران عکس از نوزاد و مادر به دنیا آمدن نوزاد در بیابان

این روز ها کم بیش شاهد رها کردن نوزادان در خیابان ها بیابان ها هستیم که دلیلی خیلی از آنها فقر و نداری می باشد اما باز هم  متاسفانه روز گذشته شاهد نوزادی دیگر در بیابان های اطراف تهران بودیم که البته این نوزاد همراه مادرش بوده و در بیابان ها اطراف تهران به دنیا آمده است در ادامه با سایت سفیدک همراه شوید تا از نحوه ی به  دنیا آمدن و شرایط سختی زندگی این مادر و بچه اش بیشتر بدانید
تولد نوزاد بیابان اطراف تهران
زایمان دردناک نوزاد در بیابان اطراف تهران + عکس

نوزاد متولد شده در بیابان های اطراف تهران

شب گذشته نوزادی با شرایط سخت در کنار مادر در بیابان های اطراف تهران بدون هیچ لباسی رها شده بود از ظواهر امر پیدا بود  که مادر به تازگی نوزاد خود را به دنیا آورده است و تنها کاری که توانسته برای نوزادش انجام دهد بند نافش را قیچی کند

نحوه ی پیدا کردن نوزاد در بیابان ها

شخصی که به خواست خدا در حال عبور از بیابان های اطراف پردیس بوده مادر و نوزاد تازه متولد شده را در شرایط اسفناکی می بیند که حتی یک پارچه بر روی نوزاد کشیده نشده است و در سرمای شدید لخت در کنار مادرش به حالت نیمه جان رها شده بود که عابر پیاده سریعا  با ارژانس و پلیس تماس های لازم را برقرار می کند و مادر و کودک به یکی از بیمارستان های دولتی انتقال پیدا می کنند

گفت و گو با مادر نوزاد

طی گفت و گویی که با مادر این نوزاد داشتیم از وی خواستیم تا ماجرا را کامل برایمان شرح دهد و ایشان نیز با بیان خاطرات ازدواجشان از اول ماجرا را این گونه گفت: وقتی 13 سال سن داشتم به اجبار خانواده ام با پسری 18 ساله ازدواج کردم هنوز دست چپ و راستم را تشخیص نمی دادم که فرزند اولم متولد شد و پس از ان همسرم به فروش و مصرف  مواد مخدر تریاک روی آورد و من نیز در کنارش مصرف می کردم که متاسفانه به علت فروش او را گرفتند و به زندان انداختند و چون مریضی  سرطان داشت در زندان مرد و خانواده همسرم چون معتاد بودم پسرم را نیز از من گرفتند
چندی بعد تصمیم به ازدواج مجدد گرفتم که با همسر فعلی ام که الان در زندان است آشنا شدم او نیز به دلیل اعتیاد از همسر اولش جدا شده بود و من که معتاد بودم بهترین کیس و او نیز بهترین مورد برای من بود شرایط زندگی سختی را به خاطر مصرف مواد داشتیم و در اطراف بیابان های پردیس شخصی اتاقی به ما داد و در آنجا زندگی پر از مشقت خود را سپری میکردیم تا این که دومین فرزندم که دختر بود را به دنیا آورم اما به دلیل گاز گرفتگی ناشی از دود هیزم خفه شد و فوت کرد
نحوه ی پیدا کردن نوزاد در بیابان ها
زایمان دردناک نوزاد در بیابان اطراف تهران + عکس
چندی بعد در حالی که بارداری سومم را پشت سر می گذاشتم همسر دومم را به خاطر فروش مواد گرفتند و من نیز تک و تنها در خانه مخروبه مان زندگی می کردم حس کردم که زمان به دنیا امدن بچه ام است سریع از خانه خارج شدم تا خودم را به درمانگاهی جایی برسانم که وسط راه زایمان کردم و تنها کاری که کردم بند ناف بچه ام را با چاقویی که همیشه در جیب دارم بریدم و بعد هم بیهوش شدم تا  الان که در بیمارستان هستم
مادر ضمن صحبت هایش یاد آور شد که کوکش را نمی خواهد و از پس نگهداری او بر نمی اید
همچنین مسئولین نیز با بیان این که حتی اگر فرزندش را می خواست به او نمی دادیم زیرا وی صلاحیت نگهداری از کودکش را ندارد

حال کودک متولد شده در بیابان

نوزاد که 9 ساعتی را در سرما مانده بوده از سرمای شدید بدنش منجمد شده و برخی از قسمت های بدنش کبود می باشد و در گوگل  محبوب کنید

هیچ نظری موجود نیست: