۱۳۹۶ فروردین ۵, شنبه

تصادف
بزرگراه مشهد به باغچه از ظهر امروز به دلیل کاهش دید، مه شدید و تصادف زنجیره ای ده ها خودرو مسدود شده است.
به گزارش مشرق، سرهنگ هادی امیدوار رییس پلیس راه خراسان رضوی  اظهار کرد: از ساعتی قبل بزرگراه مشهد به باغچه به دلیل مه شدید و کاهش دید افقی و تصادف زنجیره ای ده ها  خودرو با یکدیگر مسدود شده است.
وی افزود: تا زمان مناسب شدن شرایط جوی این انسداد ادامه خواهد داشت.
مجتبی محمودی سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز اظهارکرد : بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی و ایجاد مه شدید در محورهای مواصلاتی استان سه تصادف زنجیره‌ای در محورهای، باغچه به مشهد ، مشهد به نیشابور و چناران به قوچان رخ داد که در مجموع ۵۰ خودرو با حدود ۲۰۰ سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.
وی افزود: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نزدیکترین ایستگاه‌های امدادی به محل وقوع این حوادث اعزام شدند و با همکاری مأموران پلیس راه، اورژانس ۱۱۵ و آتش‌نشانی مشغول نجات و امدادرسانی به مصدومان و حادثه‌دیدگان این حوادث زنجیره‌ای هستند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: براساس آخرین اخبار دریافت شده تا این لحظه که مربوط به حادثه محور باغچه به مشهد در ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز بوده است.
محمودی خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی به مصدومان این سه حادثه زنجیره‌ای همچنان ادامه دارد.

برابر اعلام پلیس راه خراسان رضوی به علت وقوع مه شدید و کاهش دید افقی بزرگراه شهید شوشتری تا اطلاع ثانوی مسدود است و مسافران و زائران می توانند از مسیر
های جایگزین مشهد، قوچان و سبزوار استفاده کنند.
همچنین دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد : ۴۳نفر در حادثه تصادف زنجیره‌ای ده‌ها خودرو در اتوبان مشهد به نیشابور مجروح شدند و هم اکنون با آمبولانس‌ در حال انتقال به بیمارستان‌های مشهد هستند. این حادثه فوت یک کودک را نیز در پی داشته است.
*افزایش تلفات این حادثه
پیرحسین کولیوند در ارتباط با وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد- نیشابور گفت: این حادثه به علت مه غلیظ ساعاتی پیش در محور مشهد - باغچه به وقوع پیوسته است.
وی با بیان اینکه علت حادثه مه غلیظ گزارش شده است،  افزود: تاکنون 63 مسافر در اثر این حادثه مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.
سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: 57 مصدوم توسط اورژانس در حال انتقال به بیمارستان هستند و 6 نفر در محل درمان شدند؛ همچنین 9 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.
اسامی مجروحان تصادف زنجیره‌ای ظهر امروز در اتوبان مشهد

هیچ نظری موجود نیست: