۱۳۹۶ دی ۴, دوشنبه

فراخوان عمومی : درنگ جایز نیست! جان رضا شهابی چهره نام آشنای جنبش کارگری در خطر است!




به همه نهادهای و تشکل های کارگری و مدافع حقوق کارگران

و همه وجدان های مسئول و آگاه در ایران و سراسر جهان!

براساس دو اطلاعیه منتشر شده توسط "سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه" در ۲۳و ۲۶آذر(۱۴و۱۸دسامبر) رضا شهابی، عضو هیات مدیره سندیکا، درزندان دچار سکته مغزی شده است و نیاز به معالجات جدی و فوری دارد. مقامات رژیم جمهوری اسلامی درادامه تدارک و اجرای سیاست خود مبنی بر" مرگ یا قتل خاموش " فعالین کارگری در زندان در حالی رضا شهابی را به دلائل واهی همچنان در زندان نگه داشته اند که او مدت شش سال زندان خود را به پایان رسانده و پزشک معالج او اعلام کرده است که شهابی توان جسمی تحمل زندان را ندارد. ما امضاء کنندگان این فراخوان عمومی:

خواهان آزادی فوری و بی قیدوشرط رضا شهابی برای ادامه معالجات او هستیم ، بدون شک عامل بیماری رضا شهابی تمام افرادی هستند که رضا را زندانی کرده و همچنان از آزادی او ممانعت بعمل می آورند.ما رژیم جمهوری اسلامی را مسئول هر نوع عواقب احتمالی که سلامت و جان رضا شهابی را تهدید می کند ، می شناسیم و آزادی بلادرنگ او را خواستاریم .

همچنین با خبر شدیم : خانم ربابه رضایی ، همسر و همسنگر رضا شهابی ، طی فراخوانی اعلام داشته که در اعتراض به بلاتکلیفی همسرش در زندان رجایی شهر روز پنجم دی ۹۶، ساعت ده صبح در برابر وزارت کار خیابان آزادی به اعتراض می ایستند ، ما قویا از این اقدام حمایت وپشتیبانی می نماییم !

- اطلاعیه سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مورخه ۲۳ آذر۱۳۹۶: رضا شهابی در زندان

سکته کرده استhttp://vahedsyndica.com/archive/3045 - اطلاعیه سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مورخه ۲۶آذر۱۳۹۶: "خطر مرگ رضا شهابی در صورت تداوم حبس ظالمانه!"vahedsyndica.com/archive/3052 - نامه سازمان های سندیکائی فرانسوی درباره وضعیت رضا شهابیhttp://www.iran-echo.com/15122017_fa.html -سازمان عفو بین المللی : رضا شهابی سندیکالیست ایرانی نیاز به مراقبت پزشکی دارد. https://www.amnesty.org/en/documents/mde13/7104/2017/en

هیچ نظری موجود نیست: