۱۳۹۸ آبان ۲۲, چهارشنبه

گزارشگر مورد علاقه قاسم سلیمانی بازجوی همسر کاووس سیدامامی است


گزارشگر مورد علاقه قاسم سلیمانی بازجوی همسر کاووس سیدامامی است!
این احتمال وجود دارد که بخشی از برنامه «مظنونین همیشگی» حاوی بازجویی‌هایی باشد که توسط علی رضوانی از مریم ممبینی همسر کاووس سیدامامی انجام شده که او را راهی بیمارستان کرده است.
-یکی از این ۲۰ مأمور امنیتی که به خانه کاووس سیدامامی یورش برده‌اند، گزارشگر و تهیه‌کننده صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که با اجرای برنامه «بدون تعارف» برای مخاطبان شناخته شده است. علی رضوان مدعیست که خبرنگار است! 
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ برابر با ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹
(+ویدئو) رامین سیدامامی فرزند کاووس سیدامامی فعال محیط‌ زیست که در زندان اوین به طرز مشکوکی جان سپرد، بازجوی مادرش را شناسایی کرد و گفت که او علی رضوانی گزارشگر و تهیه‌کننده برنامه «مظنونین همیشگی» صدا و سیمای جمهوری اسلامی است. محمود صادقی پیشتر درباره یورش نیروهای امنیتی به همراه علی رضوانی به منزل همسر سیدامامی گفته بود که «برای ساخت فیلمی با عنوان هبوط از محل فیلمبرداری کرده‌اند!»
علی رضوانی و قاسم سلیمانی
رامین سیدامامی فرزند کاووس سیدامامی فعال محیط‌ زیست که در زندان اوین به طرز مشکوکی جان سپرد، در حساب توئیتری خود، علی رضوانی گزارشگر و تهیه‌کننده برنامه «مظنونین همیشگی» را بازجوی مادرش معرفی کرده است.
برنامه «مظنونین همیشگی» درباره پرونده فعالان محیط‌ زیست قرار بود شامگاه روز یکشنبه، ۱۹ آبان ۹۸ پخش شود ولی انتشارش دقایقی قبل از پخش، منتفی شد.
نمایشگر ویدیو
 
 
رامین سیدامامی در توئیتر نوشت: «مایه تأسف است که گزارشگر و تهیه‌کننده فیلم «مظنونین‌همیشگی» همان کسی است که به خانه ما آمد و مادر من رو بازجویی کرد، بطوری که حال مادرم بد شد و به بیمارستان منتقل گردید. قضاوت با شما و آیندگان!»
رامین سیدامامی تیرماه ۹۷ در صفحه اینستاگرامش از هجوم ۲۰ تن از نیروهای امنیتی به منزل مادرش همزمان با مسابقه تیم‌های فوتبال ایران و پرتغال خبر داده و نوشته بود که «مأموران با خود ۶ جعبه بزرگ آورده‌اند و آن را به زیرزمین خانه ما برده‌اند بدون اینکه به کسی اجازه دهند شاهد فعالیت‌هایشان باشد.»
این درحالیست که یک روز قبل از این یورش، مریم ممبینی همسر کاووس سیدامامی برای بازجویی به محلی نامعلوم برده شده و ۴ ساعت مورد بازپرسی قرار گرفته بود.
رامین سیدامامی گفته بود که مادرش «پس از بازجویی‌ها در مقابل دوربین ضابطین، بار دیگر به بیمارستان رفت تا زخم‌های پیاپی در این چندین ماه را مرهمی بگذارد.»
فرزند سیدامامی گفته بود که ضابطین حتا کوچه را هم اشغال کرده‌اند و اجازه ورود به آرش کیخسروی وکیل خانواده سیدامامی را هم ندادند.
نمایشگر ویدیو
 
 
حالا مشخص شده که یکی از این ۲۰ مأمور امنیتی، گزارشگر و تهیه‌کننده صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که با اجرای برنامه «بدون تعارف» برای مخاطبان شناخته شده است. پیشتر ویدئویی از گفتگوی علی رضوانی با قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد که گفته بود در صورتی با او مصاحبه می‌کند که رضوانی ازدواج کند! حجت‌الاسلام قرائتی نیز در ویدئویی برای این مأمور امنیتی خواستگاری می‌کند!
همان زمان، محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت که این افراد با «مجوز دادستان تهران» و «برای ساخت فیلمی با عنوان هبوط از محل فیلمبرداری کرده‌اند!»
مایه تاسف است که گزارشگر و تهیه کننده فیلم  همان کسی است که به خانه ما آمد و مادر من رو بازجویی کرد، بطوریکه حال مادرم بد شد و به بیمارستان منتقل گردید.
قضاوت با شما و آیندگان! https://twitter.com/iranintl/status/1193924393099046912  
نیکی محجوب، خبرنگار ایران اینترنشنال: #رامین_سیدامامی،‌ پسر #کاووس_سیدامامی گفت گزارشگر برنامه «#مظنونین_همیشگی»، کسی بوده که سال گذشته به همراه اطلاعات سپاه به خانه ما رفته و از مادرم بازجویی کرده بود
 
ویدئوی جاسازی شده
 
این احتمال وجود دارد که بخشی از برنامه «مظنونین همیشگی» حاوی بازجویی‌هایی باشد که توسط علی رضوانی از مریم ممبینی شده که او را راهی بیمارستان کرده است.
در تیزر تبلیغاتی این برنامه که حاصل بازجویی و تفتیش بوده، علی رضوانی می‌گوید: «من خبرنگارم»! دستگاه عریض و طویل صدا و سیمای جمهوری اسلامی، از امنیتی‌ترین سیستم‌های حکومت است که تار و پود آن را مأموران امنیتی و اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل می‌دهند که سابقه بازجویی، ضرب و جرح و یورش به معترضان را دارند.

هیچ نظری موجود نیست: