۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

به جرم ترک مواد مخدر ضرب و شتم شدم + عکس

به جرم ترک مواد مخدر ضرب و شتم شدم + عکس

روز گذشته مورخ دوم خرداد ماه نیروی انتظامی مستقر در یکی از پارک های تهرانپارس یکی از شهروندان تهرانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در حاشیه طرح ارتقای امنیت اجتماعی، نیروی انتظامی یک شهروند تهرانی (مشخصات محفوظ) را به علت «ترک مواد مخدر» مورد ضرب شتم قرار دادند.

این شهروند تهرانی به گزارشگر هرانا گفت: "دیروز در حالی به روی یکی از صندلی‌های پارک نشسته بودم پس از نگاه کردن به ماموران این نیرو‌ها به سمت من آماده و به لحن تحقیر آمیزی گفتنند به چی نگاه می‌کنی؟ سپس مرا به کانکس پلیس منتقل کردند و اقدام به تفتیش بدنی کردند."

وی در ادامه افزود:"ماموران نیروی انتظامی سوال کردند چه مصرف می‌کنی؟ و من هم گفتم ترک کردم و قبلا مصرف کننده بودم و سپس ضمن فحاشی به من گفتند حالا که ترک کردی باید کتک بخوری! و بعد اقدام به ضرب و شتم من کردند."

تصویری از محل اثابت باتوم ماموران نیروی انتظامی به پای وی را در زیر مشاهده کنید.

هیچ نظری موجود نیست: