۱۳۹۱ تیر ۳۰, جمعه

ه 8 و نیم میلیارد تومان در ماه تنها از یک مورد و با یک نامه و دستور


درآمد ماهیانه 8 و نیم میلیارد تومان در ماه تنها از یک مورد و با یک نامه و دستور
یعنی معادل حقوق 8500 نفر که یک ماه کار کنند و خالص یک میلیون تومان بگیرند
سایت آینده :
آینده در واكنش به ادعای وی مبنی بر عدم دریافت هیچ گونه رانت و تسهیلات خاص از دولت احمدی نژاد، سندی مربوط به نامه وی به شخص احمدی نژاد درباره دریافت سهمیه ماهیانه 65 هزار تنی شمش از تولید فولاد خوزستان می باشد كه با دستور عجیب احمدی نژاد مبنی بر عمل فوری و اعلام نتیجه همراه شده است. توضیح اینكه ما به التفاوت قیمت هر كیلو از این فولاد در بازار، حدود 130 تومان می باشد كه برای 65هزار تن معادل 8 و نیم میلیارد تومان در ماه و بیش از 100میلیارد تومان در سال می باشد و اكنون باید پرسید این موضوع معنای رانت ندارد؟
در حالی كه محمدرضا زنوزی، تریلیاردر نزدیك به احمدی نژاد اخیرا دریافت هرگونه رانت و تسهیلات خاص از دولت را تكذیب كرده است، "آینده" اقدام به انتشار سندی عجیب از دستور احمدی نژاد برای در اختیار گذاشتن محموله ای عظیم به وی می كند.
cid:1.3633284054@web161605.mail.bf1.yahoo.com
به گزارش خبرنگار «آینده»، محمدرضا زنوزی مطلق كه خود را یك كارآفرین برجسته معرفی می كند و در مصاحبه های وی از ثروت 12 هزار میلیارد تومانی او سخن گفته می شود، در دهه هفتاد فعالیت خود را با یك سوله 500 متری در استان آذربایجان غربی شروع كرد و امروز صاحب ده ها كارخانه و مجموعه بزرگ اقتصادی است؛ اما رشد خیره كننده ثروت وی در دولت احمدی نژاد رخ داد و او كه مالك اصلی بانك گردشگری و صاحب 24 درصد بانك سامان است، ادعا می كند تاكنون هیچ گونه رانت وتسهیلاتی دریافت نكرده است.
cid:2.3633284054@web161605.mail.bf1.yahoo.com
البته زنوزی توضیح نمی دهد تا كنون چند شغل ایجاد كرده و مجموع تولید واحدهای وی چقدر است و بدهی های بانكی وی چگونه تعویق می شود و مسایلش با نهادهای نظارتی چگونه مختومه می گردد.
هرچند هنوز زمان مناسب برای شفاف شدن فعالیتهای زنوزی فرا نرسیده، اما آینده در واكنش به ادعای وی مبنی بر عدم دریافت هیچ گونه رانت و تسهیلات خاص از دولت احمدی نژاد، سندی مربوط به نامه وی به شخص احمدی نژاد درباره دریافت سهمیه ماهیانه 65 هزار تنی شمش از تولید فولاد خوزستان می باشد كه با دستور عجیب احمدی نژاد مبنی بر عمل فوری و اعلام نتیجه همراه شده است.
cid:3.3633284054@web161605.mail.bf1.yahoo.com
توضیح اینكه ما به التفاوت قیمت هر كیلو از این فولاد در بازار، حدود 130 تومان می باشد كه برای 65هزار تن معادل 8 و نیم میلیارد تومان در ماه و بیش از 100میلیارد تومان در سال می باشد و اكنون باید پرسید این موضوع معنای رانت ندارد؟
آینده افشای جزئیات بیشتری از این پرونده و دستورات عجیب شخص دكتر احمدی نژاد بر نامه های وی را به زمان های بعد موكول می كند.
cid:4.3633284054@web161605.mail.bf1.yahoo.com
در همین زمینه، خبرگزاری آذربایجان نیز در گزارشی به نقش مقامات دولتی و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در واگذاری  شرکت هواپیمایی آتا به زنوزی اشاره کرده و نوشته است: "محمدرضا زنوزی مطلق از بزرگترین متهمین رانت خوار شبکه بانکی کشور و مدیرعامل شركت هواپيما سازی آتا، ايران خودروی تبريز، گسترش فولاد تبريز، ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﻲ درﭘﺎد ﺗﺒﺮﻳﺰ، فولاد شاهین بناب و رئیس هیئت مديره شركت آتا ايرلاين که با وثیقه 500 میلیارد تومانی همینک آزاد است، با حضور بهبهانی وزیر سابق راه و ترابری و با همکاری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز آیت الله مجتهد شبستری، آتاايرلاين نخستين شركت هواپيمايي شمالغرب كشور را راه اندازی کرد. بهبهانی وزیر سابق راه در افتتاح آتاایرلاین گفته بود، نمی خواستیم شرکت آتاایرلاین را به زنوزی بدهیم، ولی با اصرار و وساطت آیت الله مجتهد شبستری اینکار انجام پذیرفت. زنوزی در اولین سفر این شرکت هواپیمایی به رسم تشکر از اربابان دولت نهم، و با یک هواپیمای اختصاصی، بیگی استاندار آذربایجان و شبستری امام جمعه شهر تبریز، به اتفاق 30 تن از مدیران عالیرتبه استان آذربایجان شرقی را برای زیارت به مشهد برد".

هیچ نظری موجود نیست: