۱۳۹۳ بهمن ۱۹, یکشنبه

رسانه ها داخلی ایران به تازگی رو به دروغی دیگر در مقیاس جهانی از استقبال جوانان و مردم غرب از نامه سراسر چرند و پر تناقض خامنه ای رهبر مکار و دروغگوی حکومت تروریست و اختلاس چی جمهوری اسلامی آورده اند،

139109160000194
رسانه ها داخلی ایران به تازگی رو به دروغی دیگر در مقیاس جهانی از استقبال جوانان و مردم غرب از نامه سراسر چرند و پر تناقض خامنه ای رهبر مکار و دروغگوی حکومت تروریست و اختلاس چی  جمهوری اسلامی آورده اند، با انتشار عکس های نا مشخص قصد دارند در ذهن مردم القاء کنند که خامنه ای در بین جوانان غربی محبوبیت و اعتبار دارد !
به گزارش «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» (VOCIR)  ،رسانه های چرند پراکنی و خود بزرگ بین جمهوری اسلامی با به راه انداختن اخباری   دروغ از استقبال جوانان و مردم غربی از نامه ای که سراسر آن تزویر و تناقض موج میزند و  نگارنده  آن یک چهره بی اعتبار جهانی  به اسم سید علی خامنه ای میباشند و   تصمیم به اعتبار بخشیدن به این چرندیات دارند.
با گفتگو های  که با برخی از جوانان ساکن در کشور های غربی داشتیم یکی از آنها  عنوان کرد گفت: علی خامنه ای که در میان مردم کشور خودش به خصوص جوانان ایرانی هیچ اعتباری ندارد و حتی در ویدئو هایی که در سایت یوتیوب هم موجود هست مردم در سال ۲۰۰۹ در اعتراضات خود در خیابانها فریاد میزدند مرگ بر خامنه ای و علت اصلی قتل و تجاوز در آن زمان را شخص خامنه ای میدانند چگونه از ما جوانان غرب توقع در به وی اطمینان کنیم وصحبت های او را باور کنیم؟ واقعا متاسفم نمیتونم حرف های ایشون را باور کنم ،آقای خامنه ای هنوز در بین مردم کشور خودش اعتباری ندارد.
یکی از فعالین مسیحی  گفت من نامه آقای خامنه ای را با دقت مطالعه کردم ، فقط  خیلی کوتاه میگویم ،مسیحیان در کشور ایران حق اینکه مردم دیگر را به مسیح دعوت کنند،ندارند و به اتهاماتی  همچون اقدام علیه امنیت ملی و تلاش برای براندازی رژیم در شکنجه گاه های حکومت دیکتاتوری ایران زندانی میباشند،مثل سعید عابدینی،بهنام ایرانی ، فرشید فتحی و صدها زندانی مسیحی دیگر  آقای خامنه ای از نظر من یک انسان دروغگو هست و قصد مظلوم نمایی دارد.
یکی  دیگر از کسانی که با وی تماس حاصل کردیم  جوانی از  اسراییل  ساکن اوکراین بود که به ما گفت مسخره ترین جملاتی که در تمام ۲۶ سال زندگی خود دیده بود در این نامه جمع شده بود ایشون دم از مهر و محبت میزند ولی مردم کشور ما را تهدید میکند و حتی از دشمنان ما هم حمایت میکند و جایی گفته است  :هر جا هر ملت یا گروهی با اسراییل  وارد جنگ و رویارویی بشود ما به گروه مقابل اسراییل  کمک خواهیم کرد و هیچ ترسی هم از بیان این مطلب نداریم.
خب چگونه من به عنوان یک اسراییلی که  خودم ،خانواده و دوستانم همواره با تهدید از جانب ایشون روبرو هستیم  به نامه ایشون که شباهت زیادی به جملات آقا گرگه در قصه ها را  داره اعتماد کنم ؟ از نظر من ایشون دچار بیماری چند شخصیتی هستند.

هیچ نظری موجود نیست: