۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۶, شنبه

اقدامات جدید عوامل وابسته به رژیم و حمایت سپاه پاسداران مه 15, 2015

اقدامات جدید عوامل وابسته به رژیم و حمایت سپاه پاسداران

مه 15, 2015
10006242_1051647261532107_5572433665568003441_nطی چند روز اخیر در روستاهای منطقە مرگور ارومیە، عوامل محلی وابسته به سپاه پاسداران و با هماهنگی و همکاری آنها به انتشار و پخش عکس و پوسترهایی از خامنه‌ای دست زده‌اند.
در این اقدام، به تمامی دیوارهای منطقه مذکور پوستر و عکس خامنه‌ای نصب شده است. ساکنین این مناطق پس از این اقدام، تمامی عکس‌ها و پوسترها را از دیوراها کنده و آتش زدند.
در همین رابطه و طی چند روز گذشته، در چند شهر دیگر کردستان، رژیم ایران برای تقویت نیروهای خود جهت سرکوب اعتراضات، با فرخواندن نیروهای محلی وابسته به نهادهای نظامی، اقدام به سازماندهی آنها و استقرار در پادگان و مکان‌های نظامی کردەاند.
پس از گسترش نارضایتی‌ها نسبت بە رویدادهای شهر مهاباد در کردستان ایران و اعلام اعتصاب سراسری در روز بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماە، رژیم ایران تمامی نیروهای نظامی خود را به حالت آماده‌باش درآورده است.
هم اکنون فضای امنیتی بر شهرهای کردستان حاکم و در محدودی از شهرها بازار نیمە تعطیل می‌باشد.
پس از اعتراض در شهر مهاباد نسبت بە مرگ مبهم فریناز خسروانی کارمند هتل تارای این شهر و اعتراض شهروندان مهابادی و حمایت دیگر شهروندان شهرهای کردستان و همچنین در دیگر بخش‌های کردستان ترکیه،عراق و سوریه از معترضان شهر مهاباد، فضای شهرهای کردستان ایران میلیتاریزه و به حالت کاملا امنیتی درآمده است.

هیچ نظری موجود نیست: