۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۶, شنبه

تصاویر منتشره شده از ورزشگاه سهند تبریز حکایت از درگیری مردم با پلیس دارد. تعدادی زخمی و بیهوش شده است. مردم در محاصره نیرویهای امنیتی هستند نیروی انتظامی جهت سرکوب مردم تقاضای کمک کرده است.

تصاویر منتشره شده از ورزشگاه سهند تبریز حکایت از درگیری مردم با پلیس دارد. تعدادی زخمی و بیهوش شده است. مردم در محاصره نیرویهای امنیتی هستند نیروی انتظامی جهت سرکوب مردم تقاضای کمک کرده است.
این اتفاق شاید در هیچ کجای جهان نیفتد، اما در فوتبال ایران افتاده است و مثل اینکه در پایان بازی به بازیکنان و طرفداران تراختورسازی گفته بودند که بازی سپاهان و سایپا مساوی شده و این شما هستید که قهرمان شده اید.
به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بر اساس شایعات مطرح شده این اتفاق به این دلیل افتاده تا امنیت ورزشگاه حفظ شود و صندلی های بیشتری شکسته نشود. البته شاید هم اشتباهی رخ داده که این اتفاق افتاده است.
اما یک روایت دیگر می گوید که یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در اواخر بازی به تونی اولیویه را گفته است که سپاهان و سایپا بازیشان دو بر دو شده و به همین دلیل تراختورسازان به دستور تونی عقب کشیده اند.
یکی از عکاسها که دور زمین بوده دیده که یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال به نیمکت تراختورسازی گفته که بازی سپاهان و سایپا دو بر دو شده است و حتی با دوربین تلویزیون هم مصاحبه کرده است.
بسیاری از هواداران تراختورسازی هم از نتیجه بازی سپاهان و سایپا با خبر نبودند و اینترنت در ورزشگاه قطع شده بود و به همین دلیل از نتیجه بازی سپاهان و سایپا با خبر نبودند.  جمعیت کثیری از تماشاگران به وسط چمن ورزشگاه هجوم بردند که مأموران نیروی انتظامی تلاش کردند آنها را کنترل کنند.
شماری از تماشاگران در تبریز مصدوم و مجروح شدند که آنها را به بیرون ورزشگاه هدایت کردند.
طرفداران تراختورسازی همین که فهمیدند گول خورده اند و به آنها دروغ گفته شده نیم دیگر صندلی ها را نشکسته بودند شکستند و قسمتی از ورزشگاه را هم آتش زدند.
در حال حاضر کنفرانس مطبوعاتی برگزار نشده و هواداران عصبانی به جایگاه خبرنگاران حمله کردند و خبرنگاران در حال حاضر وسط زمین هستند و نمی توانند از جایشان تکان بخورند.
نیروی انتظامی برای کنترل مردم تقاضای نیروی بیشتری کرده است و بیرون از ورزشگاه، فضا متشنج گزارش شده است.
مصدومانی که با آمبولانس قرار بود به بیمارستانهای داخل تبریز منتقل شوند به این دلیل که راهها بسته بود دوباره به داخل ورزشگاه برگشتند و روی چمن ورزشگاه به آنها سرم وصل کرده اند. ۵ آمبولانس در حال حاضر در ورزشگاه سهند تبریز هستند.
بسشی

هیچ نظری موجود نیست: