۱۳۹۵ دی ۱۴, سه‌شنبه

علام تجمع دوباره حمایت از آرش صادقی مقابل اوین

اعلام تجمع دوباره حمایت از آرش صادقی مقابل اوین
اعلام تجمع دوباره حمایت از آرش صادقی مقابل اوین

اعلام تجمع دوباره حمایت از آرش صادقی مقابل اوین

کمپین حمایت از زندانیان سیاسی و عقیدتی در اعتصاب غذا برای دومین روز متوالی اعلام تجمع اعتراضی در مقابل زندان اوین کرد. در پی کارشکنی های دستگاه قضایی برای ممانعت از آزادی گلرخ ایرایی همسر آرش صادقی و با توجه به وضعیت خطرناک آرش صادقی در هفتادو یکمین روز از اعتصاب غذا ٬ کمپین حمایت از زندانیان سیاسی و عقیدتی در اعتصاب غذا با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که روز سه شنبه ۱۴ دی ماه در حمایت از زندانیان در اعتصاب غذا در مقابل زندان اوین تجمع اعتراضی برپا خواهند کرد. متن کامل بیانیه به شرح زیر می باشد:
با توجه به اینکه هفتاد و یک روز از اعتصاب غذای آرش صادقی میگذرد و هنوز خبری مبنی بر آزادی ایشان نیست.و از آنجا که حال ایشان رو به وخامت میباشد و هیچگونه اقدامی در جهت رسیدگی به وضعیت بحرانی ایشان نشده و هر لحظه ممکن است ایشان جان خود را از دست بدهند ،لذا اعضای کمپین حمایت از زندانیان سیاسی در اعتصاب آمادگی خود را در جهت حمایت از آرش صادقی در قالب تجمع مسالمت آمیز اعلام میدارد .
لذا از تمامی مردان و زنان آزاده و اصناف،انجمن ها،و سازمانهای مدنی میخواهیم که در روز سه شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۰در مقابل زندان اوین در حمایت از آرش صادقی،علی شریعتی،محمد علی طاهری،سعید شیرزاد و دیگر عزیزانی که این روزها در شرایط بد جسمانی در اعتصاب غذا بسر میبرند حضور بهم رسانیم .

هیچ نظری موجود نیست: