۱۳۹۶ آبان ۱۳, شنبه

درگیری و زد و خورد شدید و حمله به امام جمعه بروجرد در خانه‌اش + فیلم


درگیری

ایران – خشم و اعتراض مردم

درگیری و زد و خورد شدید و حمله به امام جمعه بروجرد در خانه اش؛ مشاهده فیلم

بعد از سعید طوسی؛ اینک نوبت حسن ترابی امام جمعه بروجرد رسیده است
فساد که بدنبال ۳۹ سال حاکمیت حاکمان دزد و چپاولگر، در گوشت و پوست و استخوان بالاترین مقامات و نهادهای این نظام نفوذ پیدا کرده است به قدری غیرقابل تحمل شده است که نه تنها موجب اعتراض روزانه تمام اقشار محروم مردم ایران شده و هر روز کارگران و کولبران و سایر زحمتکشان ندای حق طلبانه‌شان را در گوشه ای از کشور سر می‌دهند؛ بلکه اکنون آش آنقدر شور شده که حتی بخشی از آخوندها که حاکمیت ولایت فقیه را نمایندگی می کنند؛ به ستوه آمده و دست به اعتراض زده اند.
البته یکی از دلایل اصلی اعتراض و درگیری طلاب جدید بر علیه آخوندهای بزرگ و .. و ائمه جمعه در ایران به  دلیل این است که شاهد فاصله طبقاتی بسیار در جامعه آخوندها هستند و این وضع برای آنها قابل تحمل نیست.
به عبارت دیگر در همین دزدیها و چپاولگریهای نجومی نیز عده کمی از آخوندها می خورند و به یغما می برند و به آنان که در سطوح پایین تر نهادهای وابسته به آخوندها قرار دارند؛ چیزی از این خان یغما نمی‌رسد. در عین حال بخور و بچاپ و ریخت و پاش های نجومی به حساب همه منجمله همین طلاب جدید هم گذاشته می‌شود.  به عبارتی برای جدیدترها مصداق آش نخورده و دهان سوخته می‌ماند.
روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه؛
جمعی از معترضان به فساد مالی و دزدی های حسن ترابی امام جمعه بروجرد؛ به خانه او رفته و با وی درگیر شدند. آنان با پرتاب وسایل خانه به سمت ترابی به وی حمله ور شده و او را گوشمالی دادند.
معترضین در تازه‌ ترین بیانیه خود از وجود «فساد گسترده» در شهرداری بروجرد خبر داده و می‌گویند حسن ترابی،امام جمعه این شهر در این «فساد» دست دارد.
معترضین در بیانیه خود همچنین آورده‌اند که «بسیاری از ائمه جمعه کشور همچون امام جمعه فعلی بروجرد خود به عامل فساد و نکبت» تبدیل شده‌ اند.
در این بیانیه از امامان جمعه سایر شهرهای ایران به عنوان «بانی و پشتیبان اصحاب قدرت و ثروت» نام برده شده و معترضان می‌گویند که «این وضع قابل تحمل نیست.»
روحانیون معترض از امام جمعه شهر بروجرد به عنوان «عقبه فساد های وسیع سیاسی و مالی» نام برده‌ اند.
آنها می‌ گویند که امام جمعه بروجرد به همراه برخی اعضای شورای این شهر «زد و بندها و معاملات کثیفی برای کسب و حفظ و توسعه قدرت نا مشروع‌ شان داشته‌ اند.»
آن‌ طور که معترضان می‌گویند:
امام جمعه بروجرد به همراه برخی اعضای شورای شهر در «زد و بندهای» خود با شهرداری بروجرد اقدام به استخدام «غیرمجاز» ۷۰۰ نیرو کرده‌اند.آنها همچنین از اهدای «غیر قانونی» یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از سوی شهرداری به امام جمعه شهر بروجرد سخن به میان آورده‌ اند.
معترضین گفته‌ اند تابلوهای تبلیغاتی شهر بروجرد نیز در یکی از این «زد و بندها» با قیمتی نازل به پسر امام جمعه این شهر واگذار شده است.
در همین حال روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه در خانه امام جمعه و نماینده خامنه ای در بروجرد درگیری شدیدی بوجود آمد. در این درگیری عده‌ای از مردم  وارد منزل حسن ترابی شده و با او درگیر می شوند. گفته می شود این درگیری به دلیل اعتراض به روابط نامشروع اخلاقی حسن ترابی و همچنین خوردن و بالاکشیدن مال مردم توسط وی صورت گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست: