۱۳۹۸ فروردین ۶, سه‌شنبه

سرنظام(ولایت فقیه) برتن آن (جمهوریت) باهزارمن سریش نمی چسبد! 
محمد شوری
نقل قول:
 [پس ازپیشنهاد برخی ازنزدیکان آیت الله خامنه‌ای برای حذف سمت ریاست جمهوری،مصطفی تاج‌زاده،عضومرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی،(وایضا حزب مشارکت) پیشنهادکرد که سمت رهبری و ریاست جمهوری درهم ادغام شوند.
آقای تاج‌زاده همچنین گفت که دراین صورت بایدسمت رهبری در جمهوری اسلامی انتخابی و حداکثر دو دوره‌ای باشد.]پایان نقل قول.
مصطفی تاج زاده از اصلاح طلبان حکومتی که اینک پس از باصطلاح آزادی از زندان، با پمپاژ رسانه ای_درداخل و خارج از کشور_حلوا،حلوایش می کنند!! برای سرپانگهداشتن نظام ولایت فقیه،راهکار فوق الذکر را داده اند،که دیگر دیر شده است.
همین پیشنهاد و کاملترش را اینجانب در سال1381در کتاب خود به نام:
"حرف های زدنی و نوشته های نوشتنی از یک نویسنده وروزنامه نگار اصلاح طلب مسافرکش"نوشته و منتشرکرده ام.
کتابی که(جزآنچه خودم تک فروشی اینجا و آنجا کرده و یادرحین مسافرکشی فروختم)، باتبانی واشاره‌ی نهادهای امنیتی وساخت وپاخت با اصلاح طلبان مدعی! توزیع نشدو فروشندگان کتاب از فروش آن خودداری کردند.
درص 163درعنوان
 «جمع وتفکیک قدرت درقانون اساسی»
[وبرای خروج ازبن بست،وبحران،و سرعت دراصلاحات،پیشنهاد زیر را در یادداشتی که مطبوعات نخواستتد آنرا منتشرکنند و لذا در این کتاب ضمیمه شد]، نوشتم:
1-   پست ریاست جمهوری حذف شود.
2- تمام قدرت اجرایی رئیس جمهوری به ولایت فقیه سپرده شود.
زیراطبق اصل57قانون اساسی سه قوه زیرنظرولایت مطلقه فقیه قراردارند.
3-   ولایت فقیه هم فقط برای 10سال انتخاب و آن هم فقط برای یکبار و درصورت تکرار،بایدیک دهه فاصله باشد.
4-   مجلس خبرگان تنها از طریق انتخاب مجتهدان جامع الشرایط یا مجتهدین متجزی، تشکیل نگردد؛بلکه بایک تناسب منطقی، از صنوف مختلف، چون: دانشگاهیان، حقوقدانها، روزنامه نگاران، زنان،کارگران وارد این مجلس گردند... و در بند 7 و آخراین یادداشت،پیشنهادحذف مجمع تشخیص مصلحت راداده ام.
این کتاب ونوشته درزمانی چاپ ومنتشر شدکه امید اصلاح نظام می رفت. اما با بیش ازگذشت یک دهه، و دراین مدت، سرکوب، ونقض حقوق بشر،و محدودیت و حبس آزادی، نظام مبتتی براصل ولایت فقیه نشان داده که اصلاح ناپذیراست؛و از آنجاکه جمهوری اسلامی بدون اصل ولایت فقیه یعنی بدن بدون سر،از ابن رو اصلاح طلبانی چون مصطفی تاج زاده با زندان رفتن کذایی شان، درآب ونمک خوابانده شده اند تاسربزنگاه و با هزارمن سریش سرنظام(اصل ولایت فقیه)را برتن آن(جمهوریت)بچسبانند؛ وحفظش کنند؛ که حفظ نظام،حفظ اصلاح طلبان حکومتی هم هست!!
محمد شوری(نویسنده وروزنامه نگار )
پنجم فروردین نودوهشت

هیچ نظری موجود نیست: