۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

وصيت نامه مهدى اسلاميان



- آژانس ايران خبر - ۱۳۸۹/۲/۲۲

مهدى اسلاميان

ايران سرزمين ماست، ايران سرزمين ماست، ايرانى که آب و خاک و ناموسش و ثروتش ۳۰ سال است که به تاراج مىرود. عربزادههايى که لباس اسلام و روحانيت بر تن دارند و خود را زادهايران مىنامند. عربزادههايى که نقاب بر چهره کريه و پليد گذاشتهاند و به اصطلاح قيام حسينى سرلوحۀ خود قرار دادهاند. آيا قيام امام حسين عليهالسلام ظلم بر ظلم بود؟
و با شعار مردم سالارى دروغين و با استفاده از احساسات دينى مردم مسلمان کشورمان ايران را به اسارت بردهاند. و در حال جنگ سرد با مردمند و حقوق حقه مردم و جوانان اين مرز و بوم را با توسل به شکنجه و زور با اهرمهاى فشار و به اصطلاح سربازان گمنام امام زمان عج الله زير پا گذاشتهاند و بزرگترين ديکتاتورى مذهبى جهان را در کشور کاملا مسلمان پياده کردهاند و به راستى خود را نهاد بر حق خدا و امام زمان مىدانند و بانوشتن سناريوهاى کثيف و توطئههاى وحشتناک سعى در از بين بردن آرمانها و آرزوهاى حقيقى نسل جوان مملکت هستند.
با توطئههاى هم‌چون انفجار حسينيه سيد الشهداى شيراز و با توسل به اشخاصى به اصطلاح اپوزيسيون خارجى رقم زدند. و با ابزارهايى از خانوادههايى کاملا مذهبى و شناخته شده اين پازل خود را تکميل مىکنند. و اشخاصى مثل من که پى به اعمال ننگين آنها بردهاند را به نابودى کشاندند.
در اين مدت که من بىگناه در انفرادى بودم و در قفسهاى بىرنگ و لعاب و ديوارهاى خسته از خون درس آزادگى و آزادمردگى را زير سايه مربوط خود ياد گرفتم و نالههاى زنده مردان آزاده را که از لابلاى ترکهاى ديوارها بهعنوان يک رسالت بزرگ بر دوش شما نهادم. تا کشور و دين مبين اسلام را که در چنگال علفهاى هرز که ريشه در منجلاب دارند نجات دهيد و بدانيد من و امثال من که پى به توطئه شومى که عليه مردم ايران است برديم، خون خود را فداى وطن و ناموس و دين و راه حقيقت کرديم تا شايد بارى ديگر دستهاى پليد و خون آلود خفاشان که نبض و رگهاى حياتى مملکت را در دست دارند براى شما پدران و برادران و آيندگان روشن شودو بدانيد هر کس در برار ظلم سر سجده فرود آرد همرزم ظالم است.
من به جوانان توصيه مىکنم دستهاى گرم و پر محبت خود را در هم گره زنيد و دنبالهروى کسانى که جان و مال و ناموس خود را فداى اين مرز و بوم کردهاند و سينه خود را سپر نيزههاى دروغين ظالمان و کافران واقعى کردهاند باشيد تا شايد تاريخ بار ديگر سرنوشت را به نفع مردم آزادهايران رغم زند.
در آينده نزديک کتابى چاب خواهد شد به نام سفر سنگ اين کتاب گوشهاى از شکنجه و اسارت و اتهامات بىپايه و اساس من در قفس براى شما بازگو خواهد کرد. تا اهداف شوم اين مزدوران رژيم ديکتاتورى بار ديگر براى شما روشن شود. من مسلمانم و مسلمان خواهم ماند.
مهدى اسلاميان
بند۱ سالن ۱ زندان رجائى شهر کرج

هیچ نظری موجود نیست: