۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

جوخه های اعدام پس از ضیافت شام



میلاد مختوم


رژیم ددمنش جمهوری اسلامی چنگال های خونین اش را دگر بار بر چهره زخم خورده ملت اسیر ایران کشید و خون سرخ پنج تن دیگر از فرزندان دلیر این آب و خاک را به نا حق بر زمین ریخت. قتل و خونریزی، کسب و کار روزانه نظام پلید آخوندی است. سرکرده گان رژیم ولایت از همان ابتدا که نهال نوپای انقلاب مردم را ریشه کن کردند، جرثومه زهرآگین نظام ضد بشری شان را با ریختن خون جوانان این مرز و بوم سر پا نگهداشته اند. تک تک صفحات دفتر حیات کثیف این نامردمان به خون مردم ایران آغشته است.

شیرین علم هدا، از شیر زنان اهل ماکو بود که تنها 29 بهار را تجربه کرده بود و از 3 سال پیش در سیاه چال های قرون وسطایی آخوندی اسیر بود. فرهاد وکیلی و علی حیدریان از زندانیان سیاسی اهل سنندج بودند که تا پیش از اعدام، 4 سال حبس را در زندان های جمهوری اسلامی گذرانده بودند. مهدی اسلامیان دومین نفر از خانواده اسلامیان است که ظرف یک سال گذشته توسط جلادان جمهوری اسلامی اعدام شده است؛ سال گذشته برادر 19 ساله او، محسن را در شیراز اعدام کرده بودند. و بالاخره فرزاد کمانگر، معلم 35 ساله اهل کردستان که بعد از تحمل 4 سال اسارت در زندان های قرون وسطایی به جوخه اعدام سپرده شد.

طبق آمار منتشر شده در مطبوعات رژیم آخوندی، تنها در ظرف سی روز گذشته، 40 نفر به جوخه های اعدام سپرده شده اند. رقم واقعی قربانیان رژیم همواره بیشتر از تعدادی بوده است که رسانه های رژیم اعلام کرده اند. به گفته سازمان عفو بین الملل بیش از یازده نفر در زندان های جمهوری اسلامی در انتظار اجرای حکم سنگسار، در اسارت به سر می برند.

اشک تمساح پیروان ولایت

رادیو فردا در خبری جعلی از محکومیت اعدام های اخیر توسط سید میرحسین موسوی خامنه خبر داده است. یک نگاه به متن بیانیه نخست وزیر محبوب دجال نشان می دهد که نه تنها خبری از محکومیت صریح اعدام های اخیر در آن یافت نمی شود، بلکه تنها نکرانی او رسوا شدن دستگاه ستمگستری رژیم آخوندی موسوم به قوه قضائیه و آنچه او "عدل علوی" می نامد، در اذهان مردم ایران است!

متن بیانیه شاگرد دجال به این شرح است:

"اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون آنکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ما شده است. وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ، ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عدل علوی که به دنبالش بودیم؟"

میرحسین موسوی اگر مبتلا به فراموشی نشده باشد، باید بداند که این موج جنایت در زمان صدارت خودش هم، حتی با شدتی بیشتر، در جریان بوده است و در ذات وجود منحوس جمهوری اسلامی و قانون اساسی قرون وسطایی اش نهفته است. تنها یک شیاد آخوند صفت می تواند هم خواهان "بازگشت به دوران طلایی خمینی"، که دوران بیشترین اعدام های سیاسی در تمامی ادوار تاریخ ایران بوده است، باشد و هم از عدالت دم بزند و برای قربانیان نظام ولایت اشک تمساح بریزد.

تنها چند روز پیش از این اعدام های جنایتکارانه، وزیر خارجه رژیم آخوندی در اقدامی رسوا، در حاشیه کنفرانس بازنگری پیمان عدم گسترش تسلیحات هسته ای، 15 عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد را به ضیافت شام در نیویورک دعوت کرده بود، تا به خیال خودش، از یک سو افتضاح سیاسی بوجود آمده در اثر سخنرانی رئیس جمهور آخوندی را ماستمالی کند و از سوی دیگر، در جهت جلوگیری از انزوای هر چه بیشتر رژیم و تصویب تحریم های جدید اقدامی کرده باشد.

آری، سردمداران جنایتکار رژیم آخوندی برای نمایندگان دیگر کشورها ضیافت شام بر پا می کنند و برای فرزندان دلیر مردم ایران چوبه های دار و جوخه های اعدام. از اولین اعدام در جمهوری اسلامی بیش از سی سال می گذرد. اعدام های اخیر نیز بدون شک، آخرین اعدام ها نخواهند بود. این تنها ملت ایران است که می تواند با مبارزه خویش برای سرنگونی تمام عیار رژیم قرون وسطایی، نقطه پایانی بر سلسله اعدام های جنایتکارانه در ایران بگذارد. تا زمانی که بساط جهل و جنون و جنایت جمهوری اسلامی در ایران به تمامی برچیده نشود، اعدام فرزندان این آب و خاک همچنان ادامه خواهد داشت.

باشد که خون سرخ شیرین و فرهاد و علی و مهدی و فرزاد، سر سبز هیولای ولایت را دهد بر باد.

میلاد مختوم

12 مه 2010

، ویژه سایت دیدگاه

هیچ نظری موجود نیست: