۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

خرید 10 میلیاردی کتاب‌های عاشورا از سوی وزارت ارشاد!


فرهنگ > ادبیات - معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد با توجه به اعتبارات خرید کتاب در استان‌ها خواستار خرید و تجهیز کتابخانه‌ها به کتاب‌های عاشورایی شد.

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال استقبال صورت گرفته از سوی ناشران، کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها مبلغ پنج میلیارد ریال دیگر علاوه بر اعتبار قبلی برای خرید کتاب‌های عاشورا اختصاص یافت که در مجموع 10 میلیارد ریال کتاب عاشورایی از سوی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری شده است.

بنا به دستور مجدد بهمن دری شورای انتخاب و خرید کتاب وزارت ارشاد موظف شد خارج از ضوابط آیین‌نامه این شورا کتاب‌هایی با موضوع نهضت عاشورا و پیام‌آوران کربلا در حوزه‌های داستان، پژوهش و تحقیق و شعر و سروده را خریداری کند.

معاون امور فرهنگی در دستوری واحد به پنج استان کشور با توجه به اعتبارات خرید کتاب در استان‌ها خواستار خرید و تجهیز کتابخانه‌های استان به کتاب‌های عاشورایی شده است.

این خرید با هدف حمایت از ناشران کتابهای عاشورایی و کتب دینی، تجهیز کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و دسترسی آسان عموم مردم کشورمان به کتاب‌های دینی و آشنایی با فرهنگ عاشورا و قیام کربلا و نهضت حضرت امام حسین صورت می‌گیرد.

هیچ نظری موجود نیست: