۱۳۹۳ اردیبهشت ۸, دوشنبه

حداقل روزی ۵۰ هزار نفر به افراد جویای کار اضافه خواهند شد، افزود: بنابراین اگر نتوانیم هر ساعت در این کشور یک شغل ایجاد کنیم، ‌ با مشکل مواجه خواهیم شد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مطابق آمار‌های موجود، به‌ واسطهٔ بی‌برنامه‌گی در کشور ۲۰۰ هزار شغل در خطر تعطیلی داریم که قسمت بیشتر این مشاغل در معرض تهدید در استان فارس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا  «علی ربیعی» صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز کارگر و تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، گفت: موضوع تامین و پرداخت هزینه و اعتبار این پروژه را نیز با همراهی هیات مدیره تامین اجتماعی همین هفته به سرانجام رسانده و تصویب خواهیم کرد.

علی ربیعی با بیان این مطلب که در سال‌های آینده، حداقل روزی ۵۰ هزار نفر به افراد جویای کار اضافه خواهند شد، افزود: بنابراین اگر نتوانیم هر ساعت در این کشور یک شغل ایجاد کنیم، ‌ با مشکل مواجه خواهیم شد.


وی مبارزه با فقر را در گروه اشتغال دانست و تصریح کرد: امیدواریم در پایان دولت تدبیر و امید برای هر خانوار ایرانی یک فرصت شغلی فراهم شود، اگر چه برای رسیدن به این مهم راهی پر پیچ و خم و پر فراز و نشیب را در پیش داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حمایت از تولیدات ایرانی را یکی از مهم‌ترین راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور برشمرد و گفت: هشت سال سیب شیلیایی و انگور مصری را خوردیم، امروز حتی شانه‌ای که با آن مو‌هایمان را شانه می‌کنیم، تولید خارج از کشور است. نیازمند افزایش بهره‌وری هستیم، اگر کار شایسته می‌خواهیم و کیفیت بالا‌تر، باید بهره‌وری را ارتقا بخشیم.

هیچ نظری موجود نیست: