۱۳۹۳ شهریور ۱۳, پنجشنبه

کمیته بین المللی علیه اعدام: صدهانفر با حمله به جلادان داعشی درمحمودآبادمانع اجرای حکم اعدام شدند!


کمیته بین المللی علیه اعدام: صدهانفر با حمله به جلادان داعشی درمحمودآبادمانع اجرای حکم اعدام شدند!۱۱ام شهریور ۱۳۹۳
edamروز دوشنبه محمودآباد شاهد حمله مردم به جلادان داعشی نقاب‌دار و ممانعت از اجرای حکم اعدام بود! 
سحرگاه روز دوشنبه ۱۰ شهریورماه محمودآباد در مازندران شاهد یک صحنه مهم مقابله با اعدام درملأعام بود. چند هزار نفر مردم شاهد این حرکت اعتراضی مهم بودند. رژیم و جنایتکاران محلی از قبل مردم را برای دیدن صحنه شنیع اعدام در یک میدان در محمودآباد دعوت کرده بودند. خانواده (محسن-د) مردی که به اتهام قتل قرار بود اعدام شود، به دوستان و آشنایان و به مردم خبر داده بودند که در آنجا مانع اجرای حکم خواهند شد.
وقتی در این شهر طلوع آفتاب، سیاهی شب را به چالش گرفته بود، صدها نفر به جلادان نقاب بر صورت و حصارهایی که برای اجرای حکم اعدام، در اطراف محل جنایت کشیده شده بود، حمله کردند و جانیان از ترس مجبور شدند، مراسم را لغو کنند.
رسانه‌های حکومت اسلامی نوشتند: در این مراسم نزدیک به سه هزار نفر حضور داشتند که با سروصدا و هیاهو و اقدامات فیزیکی ناشی از حمله به حصار امنیتی باعث لغو مراسم اعدام شدند. 
جمهوری جنایتکار اسلامی روز سه‌شنبه باعجله و با لشکرکشی محسن. د را اعدام کرد!
سه‌شنبه حکم اعدام را با لشکرکشی از استان و با حضور آخوندهای جانی و دادستان جلاد و مقامات انسان کش اسلامی، اجرا کردند چراکه این‌ها به‌درستی می‌دانند که فقط با جنایت و اعدام می‌توانند بر مردمی عاصی از این حکومت و این جنایات حاکمیت کنند.
داعشان حاکم بر ایران، عصر دوشنبه فوراً جلسه مخفی تشکیل داده و برای اینکه نشان دهند کماکان می‌توانند بکشند، از استان نیروی کمکی وارد کرده و با حضور امام‌جمعه و جعفری منفور دادستان مرکز مازندران و تعدادی از جنایتکاران محلی و مقامات استان، این مرد جوان کشتند.
خانواده ابراهیم پالیزبان، فردی که به قتل رسیده، متأسفانه تا آخر خواهان اجرای حکم اعدام بودند. رسانه‌های حکومتی در مورداجرای حکم اعدام در روز سه‌شنبه چنین نوشتند:
“امروز سه‌شنبه اجرای حکم این قاتل که قرار بود صبح دیروز انجام شود اما به دلیل ازدحام جمعیت و کمبود نیروهای امنیتی و انتظامی و ایجاد درگیری دوستان قاتل درصحنه اجرای حکم با نظر رئیس شورای تأمین شهرستان، به تعویق افتاده بود، امروز و با حضور نیروهای اعزامی از نیروی انتظامی استان و همچنین حضور حجت‌الاسلام جعفری دادستان مرکز مازندران و برخی از مقامات عالی‌رتبه قضایی و انتظامی استان صورت گرفت.”
کمیته بین‌المللی علیه اعدام به همه مردمی که روز دوشنبه با حرکت اعتراضی مهم خود مانع از اجرای حکم اعدام شدند، درود می‌فرستد. این‌یک اتفاق مهم بود و به همه راه‌نشان داد. همانند مردم سیرجان و محمودآباد و … باید صحنه‌های شنیع اعدام درملأعام را به صحنه اعتراض و حمله به جانیان و آتش زدن طناب‌های دار تبدیل کرد. حکومت اسلامی ایران باید بداند که در محل اجرای احکام اعدام با مردمی خشمگین روبرو است که صحنه‌های اعدام را به صحنه اعتراض علیه جنایتکاران اسلامی تبدیل خواهند کرد.

کمیته بین‌المللی علیه اعدام

هیچ نظری موجود نیست: