۱۳۹۳ دی ۲۶, جمعه

مسلمانان پاکستان خواهان مجازات مرگ ,به شیوه محمد پیامبر اسلام برای کارکنان شارلی ابدو شدند

خشونت مسلمانان افراطی را می توان حمله به آزادی بیان که پایه و اساس یک جامعه آزاد هست بیان کرد،همچنین گروه های اسلامگرا با ایجاد خشونت برای طرفداران آزادی،این هدف که با روش ایجاد ترس و وحشت و کشتار و امکان سرکوب و حکم مرگ برای منتقدین اسلام سعی به تسلیم قلم دارند را دنبال می کنند ، این جنون محض تا جائی پیش می رود که عده ای از بروز فاجعه شارلی ابدو که اقدامی خشونت بار و تروریستی بود ابراز خوشحالی میکنند. 
به گزارش گروه ترجمه  «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» (VOCIR)  و به نقل ازمنابع  خبری پاکستان  در تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی مسلمانان پاکستان با برپایی تظاهرات بخاطر کاریکاتور پیامبر اسلام در آخرین شماره نشریه «شارلی ابدو» خواهان مجازات اعدام برای کارکنان این نشریه شدند.
این تظاهرات در سراسر جهان برای دومین روز ادامه یافت،و نزدیک به سیصد هزار نفر در شهرستانهای شرقی لاهور به برگزاری تظاهرات همراه با پلاکاردهای مرگ بر شارلی ابدو در خیابانها آمده بودند.
همچنین بر روی یکی از پلاکاردها نوشته شده بود،ساخت کارتون محمد و توهین به مقدسات اسلام بدترین اقدام تروریستی هست و عاملان آن باید فورا به دار آویخته شوند.
Pakistan-demo-antiCharlieHebdo
بر روی پلاکارد نوشته شده ساخت کارتون محمد و توهین به مقدسات اسلام بدترین اقدام تروریستی هست و عاملان آن باید فورا به دار آویخته شوند!
 پس از تصویب قطعنامه ای توسط قانونگذاران پاکستانی در رابطه با محکوم کردن نشریه طنز فرانسوی در خارج از پارلمان تجمع کردند.
البته پاکستان هم همانند دیگر کشورهای اسلامی حملات تروریستی هفته گذشته در دفتر نشریه شارلی ابدو که منجر به کشته شدن ۱۲ نفر ویراستاران و کاریکاتوریست از جمله ۲ پلیس شد محکوم کرد،اما مقامات پاکستان همچنان انتشار کارتون به تصویر کشیده شده از پیامبر اسلام را محکوم کرده اند.
سردار محمد یوسف وزیر امور مذهبی پاکستان گفت نمایندگان مجلس به اتفاق آرا تصاویر منتشر شده از این نشریه را در قطعنامه ای به تصویب رساندند؛این قطعنامه بیشتر نمادین بود و پس از رای گیری یک گروه از قانونگذاران مجلس در خارج از پارلمان دست به راهپیمائی زدند و شعار میدادند به نام پیامبر ما برای مردن آماده هستیم
وزیر امور مذهبی پاکستان افزود،این قطعنامه را به سازمان ملل متحد به عنوان اعتراض پاکستان به انتشار کاریکاتور و صدمه عمیق به احساسات مذهبی مسلمانان فرستاده اند.
لازم به ذکر است که کشورهای اسلامی مشاهده کارتون محمد را کفر آمیز و ممنوع اعلام کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست: