۱۳۹۴ شهریور ۸, یکشنبه

بهروز سورن: سرزمین کر و کورها و شاهکار گروه سیاسی سایت کلمه!


گروه سیاسی سایت کلمه در مطلبی که در تاریخ دوم شهریور 94 منتشر کرده است به حصر سیاسی منتظری پرداخته است و اینکه آیا رهبران جنبش سبز که در حصر بسر میبرند ایا زمانی که وزیر و وکیل بودند به حصر منتظری اعتراض کردند؟ این سوال بسیبار بجائی است که حتما زمانی پس از خروج از حصر میبایستی از آنان پرسش شود. اما نکته دیگر و مهم تر شعبده بازی گروه سیاسی این سایت است که موفق شده است از همه چیز بگوید جز به علت حصر منتظری که در اساس اعتراض به احکام و اعدام زندانیان سیاسی بوده است. گروه سیاسی در تمام مطلب بلندبالای خود حتی کلمه ای نیز از کشتار زندانیان سیاسی در دهه شصت سخن نگفته است. نامی نبرده است و حتی اشاره ای تمثیلی نیز نداشته است.
جالب این است که این مطلب چند روز قبل از سر رسید دهم شهریور یادروز قربانیان وحوش اسلامی در زندانها میباشد.مشکل گروه سیاسی کلمه همانند تمامی طیف های داخلی و خارجی سبز ها این است که هرگز از خط قرمزشان عبور نکنند و به دایره حقیقت گویان وارد نشوند.  این طیف نه تنها از حقیقت نمی گویند بلکه حقایق گفته شده از سوی دیگران را هم قلب می کنند. تلاش می کنند که نشان دهند کروبی و موسوی سکوت نکردند در برابر حصر منتظری اما هیچ برهانی ارائه نمیدهند و از کنار جملات و واژه ها سر میخورند بدون آنکه به موضوع بپردازند.
بعبارت دیگر گروه سیاسی کلمه در ایام تابستان پیله میکند که خارج از این پیله را نبیند و در وضعیتی قرار نگیرد که نسبت به کشتار سراسری زندانیان سیاسی سخن بگوید و ناچار شود از خط قرمز حکومتی که بخوانید ( خودسانسوری ) عبور کند. بنابر این به آکروبات سیاسی پناه میبرد. از حاشیه میگوید و از پرداختن به متن می پرهیزد. به متن پرداختن را خودزنی میداند زیرا رد پای تمامی اصلاح طلبان در آن جنایت رقته در دهه شصت دیده می شود.
گروه سیاسی کلمه با این نوشته خود میخواهد بگوید حصر منتظری ظالمانه بوده است. چرائی این ستم رفته به منتظری را نمی گوید. حذف می کند و نوشتاری عقیم را به خورد خلق اله میدهد. این شیوه برخورد از اصلاح طلبان با کشتار 67 و حتی دلائل حصر و برکناری منتظری نه تنها جدید نیست بلکه کاملا شناخته شده است.
عهد اخوتی که این طیف با حاکمان بسته اند سکوت و کتمان جنایاتی است که طی دهه شصت بر مردم , تشکل ها و احزاب, فرهیختگان و فرهنگیان رفت و جنایتی علیه بشریت را شکل داد. چکونه میتوان به افشاگر آن منتظری پرداخت اما از این جنایت بزرگ و از آنچه افشا شده هیچ نگفت؟ این همان شاهکار! گروه سیاسی سایت کلمه است که  به تمامی ابزار موجود متوسل می شود و این را ممکن می کند تا پای حصر شدگان فعلی را از آن دهه خونین بیدون بکشد.



متن اصلی را اینجا ببینید

هیچ نظری موجود نیست: