۱۳۹۵ مهر ۲۹, پنجشنبه

واکنش بچه باز قرآنی خامنه ای به افشاگریهای اخیر حاج سعید طوسی، قاری بین المللی قرآن نسبت به شایعات و تخریبهای شخصیتی صورت گرفته

واکنش بچه باز قرآنی خامنه ای به افشاگریهای اخیر

 https://www.youtube.com/watch?v=IZAMSc2E7Sg

حاج سعید طوسی، قاری بین المللی قرآن نسبت به شایعات و تخریبهای شخصیتی صورت گرفته نسبت به خودش پاسخ داد. به گزارش افکارنیوز، متن این نامه به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب سعید طوسی ، شاگرد و خادم قرآن کریم ، شایعاتی مبنی بر دستگیری خود به جرم های مختلف با آمار و اعداد عجیب و غریب و داستان های متناقض و سراپا کذب شنیدم که گویا از طریق برخی خبرگزاری ها و سایت های یهودی به طور هماهنگ و با کمک برخی از ایادی خود در داخل و یا خارج مستند سازی شده و با ارتباط دادن آن به ساحت مقدس قرآن و جامعه ی قرآنی و نیز شخص مقام معظم رهبری ناخواسته پرده از مقاصد شوم و خباثت آلود خود برداشته اند .
اگر چه اینجانب خود را بی نیاز از پاسخگویی به آنان دانسته و اعتنایی به آن ننمودم ، اما از آنجایی که این خبر کذب موجب نگرانی برخی دوستان قرآنی شده ، لازم دیدم ضمن نفی این اکاذیب و شایعات مطالبی را معروض دارم :
خطاب به دوستان قرآنی
بحمدالله و به برکت قرآن ، من که کمتر از هیچ هستم ، به کوری چشم حسود ، امروز در سایه سار عزت قرآنی ، مورد لطف و عنایت مردم عزیز قرار داشته و برخلاف فضا سازیهای بدخواهان ، نه تنها دستگیر نشده و به زندان نرفته ام بلکه فعالیتهای های قرآنی خود در اقصی نقاط ایران و جهان ادامه داده و به برکت آیات قرآن ، تاکنون دامن به بی عفتی نیالوده و از آیات نورانی قرآن مسئلت میدارم که تا آخر عمر مرا محفوظ دارد چرا که همه ما در معرض ابتلا و امتحان و آزمون الهی قرار داریم . مطمئن هستم که بصیرت حاکم بر جامعه ی قرآنی حتی بدون اقدام از جانب من نیز میتواند تهمت ها و شایعات این توطئه ی مسموم یهود را خنثی کند .
خطاب به رسانه های خودی
من مطمئن هستم رسانه های یهود و کفر از مدت ها پیش توطئه چیده اند تا با طرح این بهتان ، علیه قرآن و نظام و رهبری جوّسازی کنند . کمی تأمل روشن می کند که مسأله یک شخص ، حتی اگر قابل بررسی باشد ، چه ربطی به ساحت کبریایی قرآن یا نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد؟
خطاب به رسانه های کذاب
شما رسانه های مزدور، آشکار است که سرتان در آخور کیست ! این نخستین بار نیست که یاوه می بافید. شما همان ها هستید که نه برای قرآن و قاری آن ، بلکه برای هیچ کتاب آسمانی دیگر حرمت قائل نیستید. شگفتا! شما که همجنس بازی را ، تمدن می دانید و با تصویب قانون ، آن را به رسمیت میشناسید ! یک باره چه شد که خود را محکمه عدالت تصور نموده و خویشتن را عادل تر از دادگاهایی دانستید که بر اساس عقل و شرع حکم می کنند ؟ ! خدعه هایتان برای همگان نخ نما شده و جامعه اسلامی از حقد و کینه شما مطلع هستند . لعنت خدا و رسولش بر شما باد .
این روشن و مسلّم است که اینجانب رأی صادره از سوی مراجع ذیصلاح قضایی جمهوری اسلامی را گردن نهاده و در عین حال ، حق قانونی خویش را در اعاده حیثیت و اعلام جرم علیه مفتریان و اشاعه دهندگان نسبت های ناروا علیه خود را محفوظ میدانم .
والسلام علی من اتبع الهدی
شاگرد و خادم قرآن کریم
سعید طوسی

فیلم زیر: افشاگری بی‌سابقه: قاریِ لواط کار محبوب رهبر (حاج سعید طوسی) را بهتر بشناسیم/رهبر معظم از همه این جنایات خبر دارد

هیچ نظری موجود نیست: