۱۳۹۶ شهریور ۲۶, یکشنبه

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در یک بازی نزدیک و دیدنی تیم ملی فرانسه قهرمان لیگ جهانی 2017 و دارنده عنوان قهرمانی اروپا را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد

 بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در یک بازی نزدیک و دیدنی تیم ملی فرانسه قهرمان لیگ جهانی 2017 و دارنده عنوان قهرمانی اروپا را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و با کسب 9 امتیاز پیش از برگزاری دیدار برزیل و ژاپن در رده دوم قرار گرفتند.

  پیش از آغاز این دیدار عنوان سومی شان در این رقابت ها قطعی شده بود، هرآنچه که در توان داشتند برابر قهرمان لیگ جهانی 2017 به نمایش گذاشته و این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند و بعد از ایتالیا در رده دوم قرار گرفتند.
اگر در مسابقه آخر، برزیل از ژاپن شکست بخورد ایران نقره می گیرد و در غیر این صورت بلند قامتان ایران در رده سوم قرار خواهند گرفت و نخستین عنوان جهانی خود را با کسب مدال برنز این رقابت ها رقم خواهند زد.
ایران گیم های اول،دوم و پنجم را به ترتیب با نتایج 38 بر 36 ، 25 بر 23 و 15 بر 11 برد. 
ملی پوشان فرانسوی نیز گیم های سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 22 و 27 بر 25 به سود خود به پایان بردند اما با این نتایج نتوانستند از شکست برابر ایران بگریزند.
تیم ملی والیبال ایران، برای سومین بار در رقابت های جام قهرمانان شرکت کرده و نخستین مدال خود را امروز(یکشنبه) درهفتمین دوره این رقابت ها کسب کرد.
ملی پوشان کشورمان گیم(ست) نخست را درحالی با نتیجه 38 بر 36 به سود خود تمام کردند، که درجریان این گیم ازفرانسوی ها با 5 تا 6 امتیاز اختلاف عقب بودند اما با تمرکز و اتخاد تاکتیک مناسب، ضمن تساوی با آنان در ادامه ماراتن این گیم را سرانجام با نتیجه 38 بر 36 به برتری رساندند.

هیچ نظری موجود نیست: