۱۳۹۶ دی ۱۴, پنجشنبه

نامه‌ی يک جانباز جنگ ايران و عراق به روحانی در باره‌ی وقایع اخیر




نامه‌ی محمد مهدوی‌فر؛ تخریب‌چی و غواص جنگ ايران وعراق در نامه ايی به روحانی که در کانال تلگرامی 
Azadi آمده است، نوشته است: 


«جناب آقای روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران



پس از سلام و عرض احترام


آیا شما اطلاع دارید که گروهی از مردم چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه نود و شش در تهران و بعضی از شهرهای 

کشور برای حمایت از سپاه و رهبری راهپیمایی کرده‌اند؟


آیا شما جستجو کرده‌اید که ببینید این آدم‌ها مجوز داشته‌اند و یا اینکه بدون مجوز
 راهپیمایی کرده بودند؟!


جناب آقای روحانی

اگر مجوز نداشتند چرا از راهپیمایی آن‌ها ممانعت نشده است؟!

چرا برای ترس و وحشتِ آن‌ها پلیس ضد شورش پیاده نکردید؟

چرا به آن‌ها هشدار داده نشد؟

در صورت عدم توجه به هشدارهای امنیتی چرا با باتوم به آن‌ها حمله نکردید؟

چرا به سمت آن‌ها تیراندازی نکردید؟

چرا آن‌ها را نکشتید؟

چرا مادران آن‌ها را به داغ آن‌ها ننشاندید؟


و اگر مجوز داشتند، سؤال من از شما این است که:


چرا شما به کسانی که برای تأیید سپاه و رهبری راهپیمایی می‌کنند مجوز می‌دهید ولی 
به کسانی که 

می‌گویند، می‌خواهیم برای تعیین سرنوشت خودمان و برای تعیین سرنوشتِ پول‌هایمان
 راهپیمایی کنیم، مجوز

 نمی‌دهید؟ مگر آن‌ها ایرانی هستند و این‌ها ایرانی نیستند؟


از شما می‌پرسم آیا این عدالت است؟

شما که دم از اعتدال می‌زنید، مگر اعتدال چیزی جز عدالت است؟

من که به خوبی می‌دانم و به درستی واقفم، راهپیمایی اصلاً مجوز نمی‌خواهد، چرا که اگر مجوز می‌خواست 
اصل ۲۷ قانون اساسی حتماً ذکر می‌کرد.

شما می‌فرمایید راهپیمایی مجوز می‌خواهد، بسیار خوب پس من، هم‌اکنون از شما برای
 راهپیمایی مجوز
 می‌خواهم.


من برای راهپیماییِ آن دسته از هموطنانم که در هفته‌‌ی اخیر جوابِ تجمعات خودشان را
 با باتوم و گلوله گرفته‌اند 

از شما مجوز می‌خواهم.



من طاقت ندارم ببینم که دوباره جوانانِ وطن که همه‌ی آن‌ها به منزله‌ی پسران و دختران
 ما هستند، به خاطر 
نداشتن مجوزِ راهپیمایی، کتک بخورند و بسیج و سپاه و نیروهای انتظامی تن و بدن
 آن‌ها را با باتوم سیاه کنند.
 من برای سلامتی و امنیتِ هموطنانم از شما مجوز می‌خواهم.


تاریخ این مجوز برای راهپیمایی، ساعت پنج بعدازظهر روز سه‌شنبه نوزدهم دی‌ماه ۹۶ و

 مکان آن تمامی شهرها و میادینی است که هموطنان من هفته‌ی گذشته بدون

 مجوز در آن‌ محل‌ها تجمع کرده بودند.

جناب آقای روحانی؛

آیا شما می‌توانید برای چنین روزی و برای چنین ساعتی و برای چنین مکان‌هایی برای ما 
از وزارت کشور مجوزبگیرید؟

اگر شما به من بگویید نه، من باور نمی‌کنم ولی اگر من به شما بگویم ما از ساعت ۵ 

بعدازظهر روز سه‌شنبه

 نوزدهم دی‌ماه، دیگر پول قبض‌های آب و برق و گاز را نداریم که بپردازیم، شما باور کنید.

چون ما واقعاً پول نداریم.


محمد مهدوی‌فر @mohammadmahdavifar

تخریب‌چی و غواص دفاع مقدس

پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه نود و شش»

هیچ نظری موجود نیست: