۱۳۸۷ خرداد ۲۵, شنبه

رایحه خوش خدمت با پالیزدار پالوده می خورده؟

سایت «تابناك»، که خوابنما شده و مدعی شده که پیشتاز افشاگری سخنرانی پالیزدار بوده(!!) یکی دو نکته ای را از لابلای خبرهای روزهای گذشته خبرگزاری فارس در باره آنطرفی ها- که پالیزادار در جمعشان است- در آورده و نوشته که نوک کوه یخ است. اما باز هم بد نیست به شرط اینکه فردا ننویسد مبتکر این افشاگری هم بوده! بخوانید:
پالیزدار در تاریخ 19/7/71 شركتی را تحت عنوان “شركت لبنیاتی ورامین” با مسئولیت محدود به شماره “333″ و با سرمایه اولیه 10 میلیون ریال در اداره ثبت املاك شهرستان مذكور ثبت كرد كه این شركت در حال حاضر به عنوان شركت سهامی خاص فعالیت می كند و سرمایه آن به 7 میلیارد ریال افزایش یافته است.
پالیزدار به همراه “علی . ك” نائب رئیس هیات مدیره شركت، جهت احداث كارخانه و خرید ماشین آلات مورد نیاز از سال 74 تا مهر 83 بیش از 5/33 میلیارد ریال از یكی از شعب بانك ملت در تهران تسهیلات دریافت كرده است.
عباس پالیزدار كه به جلو فرار كرده برای پاك كردن دامان خود، در كنار مهرداد بذرپاش، پروین احمدی نژاد، عباس مسجدی، حسن زیاری، خسرو دانشجو، سیدحمید سجادی، مجتبی اعلایی، سید رستم سیدآقاخان، نسرین سلطانخواه، دلاور صیامی، عباس زاده مشگینی، رسول عباسی، مظاهر عزیزپور و مهنوش معتمدی آذر عضو لیست ستادهای مردمی دكتراحمدی نژاد است!

هیچ نظری موجود نیست: