۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

قاضی فخرايي، رئيس شورای حل اختلاف يكی از شعب تهران كشته شد.

2آبان :ترور يك قاضی و 5 نفر ديگر در تهران

آينده:

روشن، بازپرس شعبه سوم جنايی تهران با تأييد اين خبر به فارس گفت: در اين حادثه كه به علت يك درگيری خانوادگی و تسويه حساب شخصی رخ داد 5 نفر ديگر نيز كشته شدند.

سرپرست دادسرای امور جنايی تهران گفت: قاضی منصوری برای صلح ميان خانواده‌ای كه بر سر ارثيه 40 ميليارد تومانی اختلاف داشتند، در محل حادثه حضور داشت كه به قتل رسيد.

ساعت 6 بعد از ظهر روز پنجشنبه 30 مهر امسال مأموران كلانتری ولنجك از وقوع يك تيراندازی در اين حوالی با خبر شدند.
مأموران با حضور در محل حادثه دريافتند 5 زن و مرد بر اثر شليك گلوله به شدت زخمی شده و به قتل رسيده‌اند و فرد قاتل از محل حادثه گريخته است.

جعفرزاده، سرپرست دادسرای امور جنايی تهران درباره اين پرونده گفت: تحقيقات نشان داد محمد منصوري، رئيس شعبه 608 شورای حل اختلاف ولنجك نيز در محل حادثه به قتل رسيده است.
وی ادامه داد: تحقيقات نشان داد پيرزن صاحبخانه از قاضی منصوری خواسته‌است تا به همراه وی و فردی امين و همچنين وكيل اين زن و 2 دختر و داماد وی به خانه اين فرد برود.
وی افزود: اين جلسه قرار بود تا درباره اختلاف خانوادگی بر سر ارثيه 40 ميليارد تومانی بحث شود و منصوری بين اين افراد صلح برقرار كند.

جعفرزاده گفت: در اين جلسه، مرد 57 ساله متهم به قتل فرزند اين زن متوجه مي‌شود كه مادرش با همدستی 2 خواهرش مقدار زيادی از اسناد خانوادگی را به اسم خود كرده‌اند.
وی افزود: اين فرد عصبانی شده و به داخل اتاقی رفته است. سپس با يك قبضه سلاح به بيرون از اتاق آمده و اين افراد را به قتل رسانده و سپس از محل متواری شده‌ است.
وی ادامه داد: منزل اين فرد در حوالی ولنجك شناسايی شد و مشخص شد اين فرد قصد دارد تا به زندگی خود پايان دهد و عده‌ای را نيز بكشد كه با انجام عمليات روانی ويژه اين فرد در ساعت 11 صبح جمعه دستگير شد.

هیچ نظری موجود نیست: