۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

بمناسبت سالگرد جنبش جدید اعتراضی مردم بر علیه جمهوری اسلامی ایران !

مبارزات آزادیخواهانه و ضد استبدادی عظیم و میلیونی مردم علیه رژیم جمهوری جهل و جنایت اسلامی ایران ، نه تنها محصول تقلبات در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم بلکه اساسا معلول خشم و نفرت انباشته شده مردم در طول حیات ننگین حاکمیت رژیم بی کفایت و بغایت جنایتکار و چپاولگر جمهوری سرمایه دار و اسلامی بود، که چنان تو فنده فوران کرد. مبارزات شجاعانه مردم در صورتی که به سازمان یابی متکی بر خود توده های آزادیخواه تکامل می یافت، میتوانست ناقوس مرگ رژیم را به صدا در آورد.

گرچه این مبارزات آزادیخواهانه و ضد استبدادی توسط درنده خوئی ماشین سرکوب رژیم بخاک و بخون کشیده شد، ولی باید علت اصلی این فروکش موقتی را در فقدان رهبری انقلابی متکی بر مردم و نبود سازماندهی و از هم مهمتر، بدلیل عدم پیوند ارگانیک با جنبش طبقه کارگر جستجوی نمود.

با الهام از مبارزات میلیونی مردم ایران، جنبش خارج از کشور هم فعال شد. هر تشکل و گروهی بنا بر فراخور حال خود کوشید این جنبش را بر مبنای اهداف خویش تعریف نماید.

دول امپریالیستی همراه با رژیم آپارتاید صهیونیستی اسرائیل، که فرماندهی سامانه اطلاعاتی و خبر رسانی را با امکانات بسیار عظیم مالی و فنی در انحصار خویش دارند، سعی فراوان نمودند در جهت گسترش منافع شان ، خود را مدافع این جنبش نشان دهند.

اما، مردم ایران همراهی های ارتجاع و امپریالیسم با رژیم جمهوری اسلامی در 31 سال گذشته را به فراموشی نسپرده اند. بویژه تداوم همراهی های دول امپریالیستی با دولت ایران بعد از کشتارهای مردم در ترکمن صحرا، کردستان، كشتار زندانيان سياسي در دهه شصت بويژه قتل عام زندانیان سیاسی ایران در تابستان 1367 و تداوم سرکوب مبارزات مردم در ایران.

قربانی کردن منافع جنبش های آزادیخواهانه توسط کشورهای امپریالیستی ، بیانگر این امر می باشد که هدف غائی امپریالیسم و ارتجاع، تنها و تنها کسب سود حداکثر از هر طریق ممکن می باشد.

اصلاح طلبان حكومتي كه اكنون از قدرت رانده شده اند هم همواره خود را مخلص نظام جمهوری اسلامی و رهبر روح الله خمینی می دانند، و بارها وفاداری خویش به قانون اساسی و پایبندی خود به اصل ولایت فقیه را اعلام داشته اند، تلاش مینمایند تا بهر طریق ممکن، از تعمیق جنبش جلوگیری کنند و آنرا در چارچوب منافع خویش محسور و بکار برند.

کانون ایرانیان مبارز در استکهلم که اساس تشکیل اش دفاع از مطالبات مندرج در پلاتفرم کانون در جهت پشتیبانی از مبارزات مردم در ایران و دعوت از دیگر مبارزان، جهت مقابله با رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی ایران و تشدید انزوای این رژیم در مسیر سرنگونی آن و جلب حمایت افکار عمومی به دفاع از مبارزات ترقیخوانه مردم ایران میباشد، از همۀ آزادیخواهان انتظار دارد که در سالروزکودتای انتخاباتی دستگاه ولایت در 22 خرداد 1388، به هر طریق ممکن، از مبارزات آزادیخواهانه و برابری طلبانه مردم ایران حمایت نمایند. سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی ایران !

پر توان باد مبارزات ضد استبدادی و دموکراتیک مردم ایران !

کانون ایرانیان مبارز استکهلم – 9 یونی 2010

هیچ نظری موجود نیست: