۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

خبر فوري : شعارمرگ بر خامنه اي درميدان فردوسي



آژانس ايران خبر - ۱۳۸۹/۳/۲۲







به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبـــر جلوي دانشگاه تهران خيلي شلوغ شده است . مامورين در پياده رو ها هستند و كم و بيش بين مردم و نيروي انتظامي درگيري ها ادامه دارد . در زير پل حافظ مردم درگير هستند و شعار مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور ميدهند .
*************************************************
امروز پير وجوان يكصداعليه حكومت شعاردارند









به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبـــر در اطراف ميدان ولي عصر مردم به صورت پراکنده در حال راهپيمايي و شعار دادن هستند ، در خود ميدان ولي عصر و هفت تير عده زيادي از بسيجي ها و نيروهاي ضد شورش حضور دارند. نکته چشمگير حضور گسترده زنان در اين تجمعات است آنها بدون ترس شعار ميدهند . در ميدان ولي عصر يک خانم بسيار مسن با نزديک شدن به نيروهاي ضد شورش به آنهاشديدترين فحشها را داد و آنان را مزدور خواند ، اين نيروها هم به علت سن بالاي اين خانم نمي توانستند با وي برخورد کنند ، اين اقدام وي مورد خوشحالي مردم اطراف شد .
****************************************************
تجمع مردم قهرمان تهران در ميدان انقلاب وآزادي شكل گرفت
آژانس ايران خبر - ۱۳۸۹/۳/۲۲







به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبـــربين ميدان انقلاب و آزادي گله هاي نيروهاي امنيتي و انتظامي در حال حركت هستند و نميگذارند كه تجمعي شكل بگيرد , علي رغم آن مردم وجوانان آزاديخواه تجمع خود را شكل دادند و شعار مرگ بر ديكتاتوردادند.
نيروهاي امنيتي به سمت جوانان يورش برده و با گلوله هاي ”پينت بال”(گلوله هاي رنگي) به سمت آنها شليك كردند . صداي درگيري در خيابان هاي مصدق و كشاورز هم شنيده ميشود.
**********************************************************************

تجمع اعتراضي دانشجويان آزاديخواه دانشگاه شريف در 22 خرداد به روايت تصوير
آژانس ايران خبر - ۱۳۸۹/۳/۲۲



تجمع اعتراضي دانشجويان آزاديخواه دانشگاه شريف در 22 خرداد به روايت تصوير

ضميمه خبر : فيلم ضميمه است

هیچ نظری موجود نیست: