۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه

«داریوش رضایی» به ضرب گلوله یک موتورسوار به‌قتل رسیده است


۰۱,۰۵,۱۳۹۰
DariushRezai
ساعاتی پیش فردی که گفته می‌شود یکی از متخصصان مرتبط با سازمان انرژی‌ هسته‌یی کشور بوده است، به ضرب گلوله در مقابل منزل خود در تهران به قتل رسید.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «داریوش رضایی» ۳۵ ساله به ضرب گلوله یک موتورسوار در خیابان بنی‌هاشم، خیابان خادم‌رضائیان به قتل رسیده است.
در پی وقوع این حادثه بازپرس کشیک قتل پایتخت در صحنه جنایت حضور یافت و دستورات لازم را جها شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان جنایت صادر کرد.
تا لحظه ارسال این خبر هیچ مظنونی شناسایی و بازداشت نشده است.
بر اساس گزارشات اعلام شده این شخص دکترای فیزیک داشته و استاد دانشگاه بوده است.
ایلنا- معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به ترور دانشمند هسته ای کشورمان: تا کنون فردی در این رابطه دستگیر نشده است
معاون سیاسی وزارت کشور ضمن تایید خبر وقوع یک ترور دیگر که گفته می‌شود هدف آن یکی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان بوده است، گفت: تا کنون فردی در این رابطه بازداشت نشده و دوستان ما در صحنه حادثه حضور دارند تا زوایای این ترور را بررسی و گزارشی ارائه دهند.
صفرعلی برات‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید خبر وقوع یک ترور دیگر که گفته می‌شود هدف از دانشمندان هسته‌ای کشور بوده است، گفت:این ترور ظهر امروز در خیابان بنی‌هاشم ، خیابان رضائیان در تهران صورت گرفته است.
وی ادامه داد: اما اینکه این فرد جز دانشمندان هسته‌ای بوده یا نه موضوع در حال بررسی است.
معاون سیاسی وزارت کشور افزود: تا کنون فردی در این رابطه بازداشت نشده و دوستان ما در صحنه حادثه حضور دارند تا زوایای این ترور را بررسی و گزارشی ارائه دهند.
گفتنی است خبر ترور یک دانشمند هسته ای دیگر کشورمان عصر امروز به نقل از منابع آگاه در رسانه ها منعکس شده بود .
در خبرها آمده بود: «داریوش رضایی» ۳۵ ساله و یکی از متخصصان مرتبط با سازمان انرژی‌ هسته‌ایی کشورمان به ضرب گلوله یک موتورسوار در مقابل منزل خود در تهران به قتل رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست: