۱۳۹۲ آذر ۲, شنبه

تیم ملی والیبال ایران که در چهارمین روز رقابت‌های والیبال جام قهرمانان قاره‌ها از ساعت ۶:۴۰ به مصاف آمریکا رفته بود موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ این حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد.

تیم ملی والیبال ایران که در چهارمین روز رقابت‌های والیبال جام قهرمانان قاره‌ها از ساعت ۶:۴۰ به مصاف آمریکا رفته بود موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ این حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد. آمریکایی‌ها پیش از این دو پیروزی مقابل ژاپن و ایتالیا و یک شکست مقابل برزیل بدست آورده بودند. ایران هم یک برد برابر ایتالیا و دو باخت مقابل برزیل و روسیه در کارنامه داشت.سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف در ترکیب ایران به میدان رفتند.
ملی‌پوشان ما در ست نخست ۲۸ بر ۲۶ بازی را به سود خود به پایان بردند اما امریکایی‌ها در ست دوم موفق‌تر ظاهر شدند و بازی را در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خود رقم زدند.  ست سوم هم به سود یانکی ها به پایان رسید. آنها موفق شدند در این ست ۲۵ بر۱۶تیم پیروز میدان بود تا کار ۲ بر یک به سود یانکی‌ها باشد. اما ست چهارم باز هم ایران تیم موفق میدان بود. مردان سفیدپوش ما ۲۷بر ۲۵ این ست را به سود خود رقم زدند تا کار به تساوی ۲ بر ۲ شود و دو تیم به گیم پنجم برسند که در ست پایانی  تیم ملی کشورمان موفق تر ظاهر شد  و در یک بازی پایاپای موفق شد ۱۸  بر ۱۶ ایران برنده ست نهایی باشد تا این بازی را ۳ بر ۲ به سود خود رقم بزند و ۲ امتیاز از این میدان به حساب خود واریز کند.
تیم‌های ایران و آمریکا تاکنون ۴ بار با یکدیگر بازی کرده‌اند که این نخستین پیروزی ایران بر امریکایی‌ها بود. ملی‌پوشان ایران با این پیروزی با ۴ بازی و ۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند. امریکایی‌ها نیز با ۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول جای گرفته‌اند. برزیل نیز با ۹ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد.

هیچ نظری موجود نیست: