۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

سرنخ های کيهان از ترور عليمحمدی استاد فيزيک

جهان نيوز
احمد شيرزاد، نماينده مجلس ششم كه همكلاسی دوران دانشگاه عليمحمدی بوده، اخيرا او را فردی متدين توصيف كرده بود كه ديدگاه روشنفكری نداشته، اما گرايش سياسی به سمت اصلاح طلبان داشته است.

كيهان امروز نوشت:
دكتر مسعود علی محمدی دانشمند هسته ای و استاد دانشگاه ايران (كه به شكل وحشيانه ای در مقابل خانه خود در تهران ترور شد) برای محافل اسرائيلی شناخته شده بود. اين اذعان در حالی است كه پيش از اين محافل صهيونيستی و ضد انقلابی برای انكار نقش دستگاه های اطلاعاتی صهيونيستی و آمريكا در ترور شهيد دكتر علی محمدی ادعا می كردند وی فرد گمنامی بوده و اهميت ترور را نداشته است.

بنا به گزارش سايت همدمی به نقل از روزنامه هايی چون معاريو و هاآرتص، دكتر علی محمدی به واسطه حضور در همايش های علمی بين المللی برای اسرائيلی ها ]كه در پوشش پژوهشگر در اين محافل علمی شركت می كنند[ شناخته شده بود. اين روزنامه ها، از يكسو اذعان كردند كه دكتر علی محمدی در همايش های مذكور كم حرفی پيشه می كرد- كه علی القاعده اين رازداری برای صهيونيست ها گران تمام شده- اما از طرف ديگر برای گم كردن رد پای سازمان موساد تلاش كردند به تحريف چهره اسلامی و انقلابی و ميهن دوست شهيد علی محمدی بپردازند، شيوه ای كه صهيونيست ها برای تخريب وجهه دشمنان تسليم ناپذير خود در پيش می گيرند و می كوشند انگ همراهی به وی بچسبانند.

منوشه امير صهيونيست فراری و در استخدام راديو اسرائيل در ادامه همين روند مدعی شد ترور دكتر علی محمدی كار دولت ايران بوده است. سايت هايی چون راديو فردا، راديو زمانه، جرس و... نيز در مصاحبه های ساختگی ذيل عنوان «يك دانشجوی كلاس علی محمدی» (بدون ذكر نام) تلاش كردند به اين ترور، شكل وشمايل درگيری داخلی و انتخاباتی بدهند كه بيش از هر سند و قرينه ديگری اهداف و عاملان ترور مذبوحانه وسبعانه اخير را نشان می دهد.
در اين ميان جاودان نفر از همكاران راديو و وزارت خارجه رژيم صهيونيستی طی مقاله ای در گاردين تصريح كرد «ترور دكتر علی محمدی بخشی از نبرد سرويس های اطلاعاتی غربی با جمهوری اسلامی به ويژه در زمينه برنامه هسته ای و مذاكرات مربوط به آن است.»

نكته جالب در پس همه اين تحليل ها، تقلای چند روز اخير احمد شيرزاد (عضو بدنام فراكسيون مشاركت در مجلس ششم) است كه با مقالات و مصاحبه های مختلف بارسانه های ضد انقلابی و خارجه تلاش كرده ترور شهيد علی محمدی را به اختلافات داخلی ربط دهد و در عين حال خود را دوست اين شهيد مظلوم جا بزند.
وی همان شخصی است كه از پشت تريبون مجلس ششم به اتهام پراكنی عليه برنامه هسته ای كشورمان پرداخت و مدعی شد جمهوری اسلامی درباره برنامه هسته ای خود 19 سال به دنيا دروغ گفته اما اكنون دم خروس بيرون افتاده است. اين اظهارات با اعتراض شديد مهدی كروبی رئيس وقت مجلس مواجه شد. به نظر می رسد تحقيق از اين مهره بدنام، سرنخ هايی از ترور شهيد علی محمدی را به دست بدهد.

هیچ نظری موجود نیست: