۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

درگیری در شرکت «سایپا» به خاطر اقدام غیرقانونی مدیرعامل + سند


فیروز بخت، مدیرعامل سازه گستر سایپا، تغییر عضو هیأت مدیره این شرکت بدون تصویب هیأت مدیره گروه را غیر قانونی دانست و از برگزاری مراسم تودیع و معارفه خودداری کرد. به همین دلیل، مدیر حراست گروه سایپا به همراه شماری از نیروهای حراستی برای اجرای دستور پوستین‌دوز به شرکت سازه گستر رفته که به رغم حکم عزل زرگر، این بار حکم عزل خود فیروز بخت را نیز ابلاغ کنند!

خبرنگار «تابناک» گزارش داد: مهندس پوستین‌دوز، مدیرعامل گروه سایپا دیروز در حکمی، مهندس غفاری را جانشین مهندس زرگر، عضو موظف هیأت مدیره شرکت سازه گستر سایپا کرد و به دنبال آن، با توجه به اینکه هیأت مدیره سایپا پیشتر مصوب کرده بود که احکام اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه سایپا باید با تأیید هیأت مدیره گروه سایپا باشد؛ این انتصاب به درگیری و حضور نیروهای انتظامی انجامید.

بنا بر این گزارش، فیروز بخت، مدیرعامل سازه گستر سایپا، تغییر عضو هیأت مدیره این شرکت بدون تصویب هیأت مدیره گروه را غیر قانونی دانست و از برگزاری مراسم تودیع و معارفه خودداری کرد. به همین دلیل، مدیر حراست گروه سایپا به همراه شماری از نیروهای حراستی برای اجرای دستور پوستین دوز به شرکت سازه گستر رفته که به رغم حکم عزل زرگر، این بار حکم عزل خود فیروز بخت را نیز ابلاغ کنند!

در همین حال، این حضور نیروهای حراستی گروه سایپا و خودداری فیروز بخت، موجب درگیری و حضور نیروهای انتظامی و جنجال در محل شرکت سایپا شد.

در سند زیر که حکایت از مصوبه هیأت مدیره سایپا، مبنی بر نحوه عزل و نصب مدیر عامل و هیأت مدیره سازه گستر سایپاست، خود مهندس پوستین‌دوز نیز مصوبه را امضا کرده است و با توجه به مصوبه زیر، هرگونه تغییر و عزل و نصب باید با تأیید هیأت مدیره صورت گیرد، نه توسط مدیر عامل.



هیچ نظری موجود نیست: