۱۳۹۰ آبان ۴, چهارشنبه

«سردار»مشفق، رئیس اداره اطلاعات ستاد مشترک سپاه: گروگانگیری طرحی امریکائی بود که توسط عامل آنها موسوی خوئینی ها اجرا شد:



۰«سردار» مشفق، رئیس اداره اطلاعات ستاد مشترک سپاه، در آبان ۸۸، در مشهد، در جمع «محرم ها » «فتنه بزرگ» را تشریح کرده است. جای جای، خاطر نشان کرده است که مقام معظم رهبری دستور داده اند حقایق به مردم گفته شود. بنا بر این، سخنان او به دستور «رهبر» اظهار و انتشار یافته اند. از هدفهای رهبر، یکی رسیدن به حساب موسوی خوئینی ها بوده، غافل از این که خمینی و خود و سران حزب جمهوری اسلامی را نیز مأمور امریکا در اجرای طرح گروگانگیری می کند:
«سردار مشفق: «خوب، موسوی خویینی ها چه شخصیتی است؟ در آن موقع خیلی از دوستان از این انتقال خوشحال شدند و می گفتند که الحمدالله مرکز فکر اصلاح طلبها به دست مجمع روحانیون افتاد. چون مشارکتی ها و کارگزاران و ... آدمهای رادیکال و تندی بودند اما مجمع روحانیون آدمهای انقلابی هستند که با امام (ره) بودند و در اینجا دیگر ما شاهد آن اقدامات ضد انقلابی و ضد امامی و رادیکالی نخواهیم بود. همان موقع اولین هشدارها را خدمت برخی از دوستان و برخی از مسئولان اعلام کردیم که از این به بعد کشور درگیر یکسری اقدامات امنیتی خواهد شد. به دلیل عقبه ای که ما از موسوی خوئینی ها سراغ داشتیم.
موسوی خویینی ها در جریان انقلاب، از ابتدا تاکنون، تمام اقداماتش مشکوک می باشد. ایشان، براساس اسناد و مدارکی که ما در اختیار داریم، بی شک مرتبط با سرویسهای جاسوسی بیگانه می باشد. نقش موسوی خویینی ها در تسخیر لانه جاسوسی حائز اهمیت و بررسی می باشد. وقتی به موسوی خویینی ها در جریان تسخیر لانه جاسوسی می گویند که چرا اینکار را کردید و آیا برای این اقدام با امام (ره) هماهنگ کردید؟ موسوی خوئینی ها پاسخ می دهد: خیر، ما براساس بررسیهایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که اگر با امام (ره) در میان بگذاریم، ایشان براساس معذوریتهایی که دارد، با این اقدام مخالفت خواهد کرد.
خیلی جالبه، با علم به اینکه می دانند اگر به امام (ره) بگویند امام (ره) اجازه انجام آن را نمی دهند این کار را مرتکب می شوند و این تسخیر انجام می گیرد .جالب اینجاست که امروز در دانشگاههای امنیتی آمریکا و غرب، برای دانشجویان اینگونه تفسیر می کنند، که یکی از شگردهای ما برای دولتهایی که برعلیه ما بر سر کار می آیند و برای اینکه مجددا دولتهای وابسته به خود را در آن کشور مستقر نماییم این است که به عوامل خود در آن کشور دستور می دهیم که به سفارتهای ما در آن کشور حمله بکنند و آن را تسخیر کنند، ما سپس به بهانه اینکه سفارتخانه بخشی از خاک کشور ماست و اکنون مورد تجاوز قرار گرفته، به آن کشور لشکرکشی می کنیم و با این کار، آن نظام مورد نظر خود را در آن کشور مستقر خواهیم کرد.
این واقعه طبس و کودتای نوژه و ... در این مسیر قرار می گیرند و نقش موسوی خوئینی ها در ماجرا بسیار مسئله است .
موسوی خوئینی ها بدون هماهنگی با امام (ره) این کار را انجام می دهد آن هم در شرایطی که در کشور هنوز نظام به صورت کامل مستقر نشده، نیروهای نظامی شکل رسمی به خود نگرفته و درگیر مسایل تسویه هستند و نیروهای مردمی دچار درگیریهای داخلی هستند. امام (ره) با مدیریت خودشان این ماجرا را جمع و جور کردند و اجازه ندادند دشمن به اهداف خودش برسد و بلافاصله اعلام کردند که یک انقلاب دوم شکل گرفته است و این حادثه را به سرعت در اختیار خودشان گرفتند.
انقلاب اسلامی: کامل سخنان «سردار مشفق» و توضیحات در باره آن را خوانندگان می توانند در شماره ۷۵۳ انقلاب اسلامی باز بخوانند. بدین سان، گروگانگیری دست ساخت امریکا بود و توسط عامل امریکا در ایران به اجرا گذاشته شد. هدف از آن، تحمیل جنگ به ایران بود. اما خمینی بود که عامل ادامه جنگ با عراق بمدت ۸ سال شد. این دو خیانت، با دو خیانت دیگر همراه بود: معامله پنهانی با ریگان و بوش و معامله علنی با حکومت کارتر که سبب شد ثروت بزرگی متعلق به ایران را امریکائیها بالا بکشند. بدیهی است ملتی که اجازه دهد یک گروه به جای او تصمیم بگیرد، آنهم تصمیمی که خصومت بیگانگان را بر ضد او بر می انگیزد، ملتی که به شخص و یا گروهی اجازه می دهد دست نشانده قدرت خارجی بگردد و عامل آن در وطن خود بگردد، البته باید بعد از گذشت ۳۲ سال، همچنان بهای سنگین گروگانگیری را بپردازد و هرآنچه استبداد و دست نشاندگان قدرت خارجی برسرش می آورند را تحمل کند و دم نزند.
و رژیم همچنان بکار گسترش فساد است. دو گزارش در باره فسادها، یکی در باره افتادن اختاپوس خانواده های حاکم بر نظام بانکی و دیگری مربوط به سلطه سپاه بر ورزش کشور، بطور خاص، فوتبال،

هیچ نظری موجود نیست: