۱۳۹۳ اردیبهشت ۴, پنجشنبه

من که باورم نشد این هردو«یک نفرند» عبدالفتاح سلطانی!

من که باورم نشد این هردو«یک نفرند» عبدالفتاح سلطانی!

باورش همان قدر برایم سخت بود که باور اصل خبر یورش وحشیانه مأمورین وزارت اطلاعات دولت تدبیرو امید به زندانیان بی پناهی که دوران محکومیت ناعادلانه وبه دور ازانصاف خود را می گذراندند!
به همان میزان باورش برایم سخت بود که باور سخنان چندی پیش رئیس دولت مبنی برعدم وجود تبعیض قومیتی وجنسیتی در ایران
وغیر قابل باوراست سکوت ادامه دار در شرایطی که به جرات میتوان گفت حمله به زندانیان بی پناه ودربند حدأقل در دو دهه گذشته بی سابقه بوده است.
همانطور که اعدام ۶۸۷ نفر در یک سال!
وبرایم غیرقابل باورتر میشود وقتی در نظر بگیریم این اتفاقات در دوره دولتی به وقوع میپیوندد که «متن منشور أخلاقی» سرلوحه آغاز به کار کابینه اش بوده ورئیس جمهورش پیش از انتخاب شدن علاوه بر وعده آزادی تمام زندانیان در همه سطوح  اعلام کرده بود پادگانی نمی اندیشد و سرهنگ نیست  «حقوقدان» است.
مگر عبدالفتاح سلطانی حقوقدان نیست٬مگر آقایان حسن اسدی زید آبادی، عبدالفتاح سلطانی، سیدمحمد سیف زاده، قاسم شعله سعدی، مصطفی نیلی و فرشید یداللهی جملگی حقوقدان و در بند ۳۵۰ به جرم دفاع از«حقوق»بشر محبوس نیستند!
جناب روحانی موضع نگارنده که سراسر نا امیدی از دولت تدبیر و امید ومشخص است ٬ولی حدأقل به إحترام آن دسته از مردمی که در روز انتخابات ٬ کمتر به سه دهه سابقه امنیتی شما دقت کرده و پر از امید به جنابعالی رأی دادند در مورد أخیر موضع گیری بفرمایید.

هیچ نظری موجود نیست: